Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks

Anbefalte innlegg

Snakket akkurat med HTC Norge. De kunne informere meg om at Android 2.3 Gingerbread var forventet å komme til HTC Desire HD i løpet av andre kvartal. Personen jeg snakket med mente at oppdateringen ville bli sluppet i mai en gang.

Beklager hvis dette er kjent informasjon, jeg har heletiden lest første kvartal på div forumer så jeg tenkte jeg bare ville informere :)

Det anbefales også å ta en komplett backup da hele ROM'en blir erstattet og all lagret informasjon vil gå tapt under oppdateringen.

Ha en fin dag :)

Ja, det er sikkert den 2.36.405.8 som man kan laste ned fra div. steder nå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Takk for utfyllende svar. ;)

Jeg klarer selvfølgelig å finne et microSD kort på nettet, men tenkte å kjøpe på lefdal. Der vet jeg at jeg har sett et 32GB sdkort før, men nå finner jeg det ikke igjen.

Fant dette nå: http://www.lefdal.com/product/foto-video/minnekort/SAN32GBSDULT2/sandisk-32-gb-ultra-sdhc-minnekort

Vil det passe?

Og hvor dyrt er det iforhold til andre steder? Utenom eBay. Lefdal skal jo være ganske billig egentlig

Skjønner ikke helt hvorfor du gjerne vil kjøpe på Lefdal med mindre de tilbyr "hent i butikk" og du gjør det for å slippe å vente på Posten. Og å si at de er billig er ikke helt korrekt. Kanskje på noen ting, men det er haugevis av eksempler hvor det er rimelig fort gjort å finne det billigere andre steder.

Det kortet vil ikke passe i telefonen din. Du har funnet et SDHC-kort. Du må ha microSDHC. Ofte omtalt som bare microSD. HC står ganske enkelt for High Capacity.

Et kjapt søk på microSD på Prisjakt.no gir deg disse treffene: http://www.prisjakt.no/category.php?k=865 Trykk på 16 eller 32GB for å slippe å se alle de små kortene. Har aldri sett noen si at Class 2 ikke er tilfredsstillende, men vil du bruke litt mer penger for å få litt raskere overføringshastighet så skader jo ikke det.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med å motta alle SMSene fra en og samme person? Jeg mottar bare ca halvparten av SMSene som en person har sendt til meg. Gjelder visst bare denne personen, men Netcom kunne ikke finne noen feil i systemet. Anyone? Har ikke lyst å "reinnstallere" på nytt....

Lenke til kommentar

Så, hvis jeg nå etterpå skal teste å legge inn den nye 2.36, kan jeg da bruke programmer som mybackup pro for å ta backup av alle programmer for så å legge det inn igjen etterpå. Eller vil det kødde til systemet, slik at det beste er å legge inn alt manuelt istedet? Blir en voldsom jobb isåfall...

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med å motta alle SMSene fra en og samme person? Jeg mottar bare ca halvparten av SMSene som en person har sendt til meg. Gjelder visst bare denne personen, men Netcom kunne ikke finne noen feil i systemet. Anyone? Har ikke lyst å "reinnstallere" på nytt....

Kan det tenkes at du har dobbeltlagret denne personen? Høres litt sånn ut...

Lenke til kommentar

Hva mener du med dobbellagret? Det er bare de siste 2 ukene dette har begynt å skje. Har fungert før...

Lenke til kommentar

Hva mener du med dobbellagret? Det er bare de siste 2 ukene dette har begynt å skje. Har fungert før...

det han mente var at du kanskje hadde to kontakter med samme nummer.

Lenke til kommentar

det han mente var at du kanskje hadde to kontakter med samme nummer.

Nei det har jeg ikke. Hadde vel uansett fått alle SMSene for det om..? Vil alt bli slettet om jeg reinnstallerer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...