Mikkel™ Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Med USB-debugging på er kapasiteten på batteriet mitt i allefall mye bedre. 14 timer uten lader og mye bruk og fremdeles ikke under 50%. Merker og at android system har bare brukt 10% og skjermen har brukt godt over 70%, i mot før når systemet lå over skjermen. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ja, den må være aktivert på 1.72/1.84 Stock ROM fra HTC. Er en bug som gjør det - som ikke er fikset. Lenke til kommentar
mohansno Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg har et problem med å sende MMS på min HTC Desire HD: Når jeg i meldingen skal legge ved et bilde som jeg har tatt med mobilen, forsøker den å komprimere bildet (fordi det da er for stort), for deretter å prøve å avbryte handlingen. Når jeg så trykker 'send' får jeg deretter opp et symbol på meldingen om at den ikke har blitt sendt. Er det noen innstillinger jeg må endre? Har fått til å sende bilder før. Har ikke modifisert mobilen eller noe, og bruker siste versjon (Android 2.2.1, Programvarenummer 1.72.405.3). Anyone? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Bruker du det innebygde SMS-programmet? Synes å huske at jeg hadde problemer med det, men etter at jeg bytta til Handcent for 2 år siden (Da jeg hadde Hero) har jeg ikke hatt problemer med det. Ellers så fungerer Reduce Photo Resize ypperlig til å gjøre bilder mindre. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg har et problem med å sende MMS på min HTC Desire HD: Når jeg i meldingen skal legge ved et bilde som jeg har tatt med mobilen, forsøker den å komprimere bildet (fordi det da er for stort), for deretter å prøve å avbryte handlingen. Når jeg så trykker 'send' får jeg deretter opp et symbol på meldingen om at den ikke har blitt sendt. Er det noen innstillinger jeg må endre? Har fått til å sende bilder før. Har ikke modifisert mobilen eller noe, og bruker siste versjon (Android 2.2.1, Programvarenummer 1.72.405.3). Anyone? Opplevede ca det samme for et par dager siden, bare at det gjaldt når jeg skulle sende mail. La ved et par bilder i mailen, men fikk beskjed om at mailen ikke kunne sendes. Har da sendt mail før. Skal sies at jeg også var tilkoblet trådløst nettverk. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er det noen som vet hvordan man synkroniserer alle kontaktene sine fra telefonen til google kontoen på PCn? Jeg har bare klart å få over de eldste kontaktene mine, trolig de som har vært lagret på simkortet. Har vært inne på telefonen og valgt "synkroniser kontakter" på google kontoen under Kontoer/synkronisering, uten at det har skjedd noe på g-mailkontoen min. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Du kan manuelt legge inn disse kontaktene fra Gmail-kontoen din under "Kontakter". Disse vil da synkoniseres med telefonen og andre telefoner du vil ha i fremtiden. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Tror ikke jeg skjønner helt hva du mener. Problemet mitt er at jeg ikke får synca over alle kontaktene mine fra telefon til Gmail konto. Jeg har bare et knippe kontakter, sannsynligvis de eldste fra sim-kortet, på Gmailkontoen og får ikke over alle de andre som er nyere. Dvs det er bare 99 av 2-300 kontakter som ligger på Gmailen. Mener du at jeg må skrive inn hver enkelt kontakt i Gmail, en etter en? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg hadde det samme problemet som deg, og løsningen ble - dessverre, å skrive inn én og én kontakt i Gmail. Neste gang du synkroniserer med telefonen så vil alle bli synkronisert. Jeg håper dog at noen her sitter på informasjon som gjør at man slipper å velge denne kronglete løsningen. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) 1) Eksportér kontaktene ved hjelp av HTC Sync (eks. Outlook), eller en app. 2) Importér i GMail (webutgaven). (Selv skrev jeg de inn ) Endret 27. mars 2011 av JohnRichard Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg brukte en app jeg fant som kan eksportere alle kontaktene til en csv fil. Denne kan importeres i Google Contacts. Husker dessverre ikke navnet på appen, men det bør ikke være fryktelig vanskelig å finne Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 1) Eksportér kontaktene ved hjelp av HTC Sync (eks. Outlook), eller en app. 2) Importér i GMail (webutgaven). (Selv skrev jeg de inn ) Det må vel gjøres via htcsense.com? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 htcsense.com har jeg gitt opp, eneste det er godt for er å få telefonen til å lagge (inntil de fikser det). Se svaret fra karen over deg Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Du trenger vel ikke en app for dette. er bare å gå inn i kontaktlista, velge menu - import/export Tror det blir en csv fil da som kan åpnes i gmail. Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Tror chivas har rett. Mener det var et jeg gjorde. Endret 28. mars 2011 av aussieglis Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det var det jeg gjorde og når jeg bytta operatør fra Telehor til Netcum. Synca til Gmail og henta det inn igjen. No problemo. Alt via kontakter. Lenke til kommentar
mohansno Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Bruker du det innebygde SMS-programmet? Synes å huske at jeg hadde problemer med det, men etter at jeg bytta til Handcent for 2 år siden (Da jeg hadde Hero) har jeg ikke hatt problemer med det. Ellers så fungerer Reduce Photo Resize ypperlig til å gjøre bilder mindre. Jeg prøvde det programmet, men heller ikke da fungerte det. Noen andre som kan hjelpe? Begynner å bli irriterende å ikke kunne sende MMS med en så avansert mobil... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg får sendt MMS med store bilder (de resizes) uten problemer. Gikk fint på 1.72 Stock, og går fint nå på 1.84 leaked... Lenke til kommentar
CFBF Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hei! Jeg har hatt DHD i noen mnd nå og er strålende fornøyd:D Nå har kjærsten min også skaffet seg en, kjøpt en pent brukt for en god pris. Den har vært telenor låst, men er nå åpnet. Når hun bruker sitt Tele2 sim står det en R over signalstyrken, selv om roaming er slått av. Hva kan dette være? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Tele2 har ikke eget mobilnett. Definisjonen på roaming er at du bruker en annen operatør sin nett. Siden Tele2 er avhengig av dette vil du alltid roame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå