banansplitt™ Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jo, for nå er google-kontoen min blitt den gmail-adressen, ikke den lekre [email protected] som alle andre kontoer jeg har er registrert med. Når jeg går inn på google.no står det at jeg er logget inn med den stygge gmail-adressen. Det blir for mye rot i systemet for min del. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Trenger man antivirus? Finnes det noen ENKEL volumstyrer? advanced plus greia liker jeg ikke. Vil ha 2 ting: lyd på, og lyd av (lydløs). På lyd av, skal den vibrere. Og, hvorfor blir ikke mobilen låst da jeg låser fra htcsense.com? Og, kan jeg slette alle de 200 appsa jeg ikke trenger? (facebook, twitter, (......)) Vil ikke roote, da jeg ikke finner noen brukbar guide. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 banansplitt, jeg er en kontrollfrik selv, men ta det med ro. Du trenger ikke gmail-adressen til noe annet en market. Logg inn en gang, så er du der permanent og kan drite fullt og helt i gmailen Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Noen som vet om det finnes et bedre alternativ til Widgetlocker pro? Begynner å bli dritt lei det falleferdige programmet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Et par spørsmål: 1. Har Android 2.2 innstallert, men ser at 3.0 har kommet. Når jeg da prøver å oppdatere systemprogramvaren står det at jeg har siste? 2. Hva er den beste web-browsern ute i øyeblikket? 3. På iPhone hadde jeg VLC til å spille av videoer. Hvilke alternativer finnes det til Android? 4. Hvordan setter jeg inn penger på Android Market? Endret 19. mars 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Et par spørsmål: 1. Har Android 2.2 innstallert, men ser at 3.0 har kommet. Når jeg da prøver å oppdatere systemprogramvaren står det at jeg har siste? 2. Hva er den beste web-browsern ute i øyeblikket? 3. På iPhone hadde jeg VLC til å spille av videoer. Hvilke alternativer finnes det til Android? 4. Hvordan setter jeg inn penger på Android Market? 1. Versjon 2.2 er nyeste. For noen dager siden var 2.2.1 nyeste, men den ble trukket tilbake. Ryktes at 2.3 skal komme før sommeren. 2. Opera Mobile! 3. Jeg spiller av med galleriet 4. Jeg har brukt google checkout. Der linker du kortet ditt til kontoen. Slik som paypal. Det trekkes når du bruker. Trenger ikke å overføre til en konto. Du får kvittering sendt på mail. Endret 19. mars 2011 av Teac Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Flotters. Eneste som var kjipt med Opera var low-res-ikonet som ødela litt. Hvordan fjerner jeg forresten sider i startsiden i Opera? Endret 19. mars 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Den innebygde nettleseren synes jeg er klart best - ikke funnet noen jeg synes er bedre ihvertfall. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Opera Mobile gjør alt "chrome" gjør pluss litt til. Synes Opera links er genialt. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Er det mine ører, eller suger de medfølgende øreproppene? Får veldig skarp lyd da høyt volum. Kan være jeg har kødda for mye med lyd-modus, men det burde ikke ødelegge det så veeldig vel? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Såklart er de dårlige. Det er det første som går i søpla Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Såklart er de dårlige. Det er det første som går i søpla Hm, greit, men har ingen andre med volumkontroll (som styrer mobil), og mic. Har bluetooth handfree, men den funker ikke til musikk i det hele tatt (jo, men HELT ræva) Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Såklart er de dårlige. Det er det første som går i søpla Hm, greit, men har ingen andre med volumkontroll (som styrer mobil), og mic. Har bluetooth handfree, men den funker ikke til musikk i det hele tatt (jo, men HELT ræva) Mulig en slik er løsningen for deg. Da kan du koble i ditt eget headsett, bruke hands-free og styre volum. Burde vell kunne kobles til i bilstereoen dersom du har 3.5mm inn Endret 19. mars 2011 av Teac Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Apropo RHD og radioer, så bruker jeg en annen radio enn den som er anbefalt. Faktisk en radio jeg ikke har sett mike nevne noen gang. Fant den i radio-tråden for desire HD på XDA. Jeg prøvde den radioen på RHD 3.0 og syntes det virket som den hadde alt, OK signaler for mitt bruk, og fantastisk batterilevetid. Den anbefalte radioen virket som om den brukte mer batteri, så jeg prøvde å bytte. Syns jeg merker stor forskjell, men så har jeg slettet unna masse apps jeg aldri bruker også som kan ha hatt noe å si. Hvis man melder seg inn på XDA og leser, starter egne tråder og spør direkte spørmål om det man lurer på og ikke forstår, så lærer man veldig fort. Jeg har ikke drevet med slikt før, det nærmeste blir vel hjemmesidelaging (pittelitt php, en del html og mye css) men alikevel gikk det raskt og smertefullt ved hjelp av XDA. Det går ganske fort fra man får den der lyspæra over hodet Jeg bruker omtrent 30 sekunder på å bytte radio f.eks Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Såklart er de dårlige. Det er det første som går i søpla Hm, greit, men har ingen andre med volumkontroll (som styrer mobil), og mic. Har bluetooth handfree, men den funker ikke til musikk i det hele tatt (jo, men HELT ræva) Mulig en slik er løsningen for deg. Da kan du koble i ditt eget headsett, bruke hands-free og styre volum. Burde vell kunne kobles til i bilstereoen dersom du har 3.5mm inn Argh.. kunne ikke en slik kommet med telefonen?! Kostet da 4000kr! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Såklart er de dårlige. Det er det første som går i søpla Hm, greit, men har ingen andre med volumkontroll (som styrer mobil), og mic. Har bluetooth handfree, men den funker ikke til musikk i det hele tatt (jo, men HELT ræva) Mulig en slik er løsningen for deg. Da kan du koble i ditt eget headsett, bruke hands-free og styre volum. Burde vell kunne kobles til i bilstereoen dersom du har 3.5mm inn Argh.. kunne ikke en slik kommet med telefonen?! Kostet da 4000kr! Hehe, en skal tjene på alt mulig Nå er heldigvis ikke htc så galne på ekstrautstyr som apple. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Finnes det noen fine live bakgrunner der ute? Finner ingen i "marked" som er brukandes. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har ikke noen sider å anbefale, men dette bør vel gi noen resultater. http://lmgtfy.com/?q=android+live+wallpapers Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Finnes det noen fine live bakgrunner der ute? Finner ingen i "marked" som er brukandes. City at night er en jeg liker.. koster dollares dog.. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Synes ikke det var et uegnet spørmål. Det er jo tross alt en del "gjemte" sider med forskjellige ikoner, dockbilder og slidere som ikke er like enkle å finne på google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå