Tri66er Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg har lest på fire forskjellige forumer (inkludert XDA) angående dette nå, og det er fantastisk nok ingen som har et svar. Men det er en mulighet at det er en eller annen app som har gått amok. Avinstaller én og én app og sjekk om det ordner seg. Hmm rart att "watchdog lite" ikke sier ifra om en app har gått amok, da. Siden den sier ifra når andre apps går amok. Men, for bare prøve. Problemet mitt er vel enkelt att jeg ikke bruker så veldig mange apps. Vi for vel bare satse på att når android 2.3 kommer ut for alle oss som ikke har rootet telefonen så vil dette være fikset Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg har lastet ned en app som viser hva jeg bruker batteriet mitt på.. Har sett noe som er litt mistenkelig.. Ifølge den appen viser det att "Plugin Sample" bruker 60% av batteriet mitt, "kalender" bruker 20% og skjermen bruker 6% så er resten fordelt på ikke ibruk, trådløs, android system og celle-standby. For meg ser dette veldig rart ut.. andre som har samme problemet? "%" varierer selfølgelig fra dag til dag, men det er "kalender" og "Plugin Sample" som varierer på å bruke mest. Usb-debug må hukes av, og kalender må fjernes fra auto-synk.. Tror det vil hjelpe! Lenke til kommentar
Tri66er Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Usb-debug må hukes av, og kalender må fjernes fra auto-synk.. Tror det vil hjelpe! Nå føler jeg meg litt som en amatør.. men hvordan fjerner jeg Kalender fra autosync? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Fikk min Desire HD på lørdag, kjører standard ROM nå og jeg må si jeg er en smule forelska . Gleder meg til batteriet blir litt mer holdbart. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Har nå blitt frastjålet min iPhone og sitter og vurderer nå om erstatteren blir en HTC Desire HD eller en ny iPhone. Jeg var særdeles misfornøyd med iOS og hvor låst den var, mens app-utvalget var jeg veldig fornøyd med. Jeg brukte følgende på min iPhone; telefon, meldinger, mail, spotify, internett-browsing, facebook og twitter, kamera. Hvordan måler HTC Desire HD seg mot iPhone på disse tingene? Og er det dumt å kjøpe nå? Ser jo at den kom for en stund siden og det verste jeg vet er å kjøpe noe som koster mye og deretter se at et nytt og bedre produkt blir lansert. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Har nå blitt frastjålet min iPhone og sitter og vurderer nå om erstatteren blir en HTC Desire HD eller en ny iPhone. Jeg var særdeles misfornøyd med iOS og hvor låst den var, mens app-utvalget var jeg veldig fornøyd med. Jeg brukte følgende på min iPhone; telefon, meldinger, mail, spotify, internett-browsing, facebook og twitter, kamera. Hvordan måler HTC Desire HD seg mot iPhone på disse tingene? Og er det dumt å kjøpe nå? Ser jo at den kom for en stund siden og det verste jeg vet er å kjøpe noe som koster mye og deretter se at et nytt og bedre produkt blir lansert. Alt du nevner her er allerede installert på DHD. Anbefaler deg å se noen video reviews på Youtube, slik at du kan se hva hva som muligens venter deg. Kommer selv fra 3 år med iPhone, og jeg er fornøyd med Desire HD Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Sånn, da var den bestilt. Tar den microsim eller vanlig? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei Kan noen hjelpe meg med følgende: Alt jeg lagrer på min HTC Desire blir lagret på internminnet, jeg vil ha som standard at det lagres på SD-kortet. Internminnet er nå fullt, mens det er flere GB ledig plass på minnekortet. Hvordan endrer jeg dette? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei Kan noen hjelpe meg med følgende: Alt jeg lagrer på min HTC Desire blir lagret på internminnet, jeg vil ha som standard at det lagres på SD-kortet. Internminnet er nå fullt, mens det er flere GB ledig plass på minnekortet. Hvordan endrer jeg dette? Denne kan kansje hjelpe deg. http://www.appbrain.com/app/app-2-sd-free-%28move-app-to-sd%29/com.a0soft.gphone.app2sd Lenke til kommentar
masterLode Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg slettet ved et uhell "navigation" mappen på min HTC Desire HD, har noen et forslag på hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ser på Finn.no at noen selger "bedre" batteri til DHD. Funker disse? De koster jo ingenting.. Lenke til kommentar
NeonNero Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg beklager hvis spørsmålet mitt har blitt besvart tidligere, jeg orker bare ikke tanken på å bla gjennom 120 sider med innlegg. Jeg har i dag en HTC HD2, men har den siste tiden blitt fristet til å skifte den ut med noe enda bedre. HTC Desire HD har vært en ganske klar kandidat for dette, ettersom den både har Android (som jeg mener er mye bedre enn WM 6.5) og Sense (som jeg har blitt ganske glad i). Men enkelte nyhetssaker i det siste har gjort meg til å tvile på timingen. Det sies at Desire HD er en av de telefonene fra HTC som vil få Gingerbread (Android 2.3) til sommeren (juni?), og markedet endrer seg jo etter hvert kjapt på bare noen få måneder. Mitt spørsmål er da: Vil det være verdt å kjøpe Desire HD nå, eller er det mer verdt å vente? Og et lite tilleggsspørsmål: Er det noen bedre HTC-modeller på vei som vil være å foretrekke foran Desire HD? Jeg tenker da mest på de nærmeste fremtiden, altså opp mot sommeren. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Jeg beklager hvis spørsmålet mitt har blitt besvart tidligere, jeg orker bare ikke tanken på å bla gjennom 120 sider med innlegg. Jeg har i dag en HTC HD2, men har den siste tiden blitt fristet til å skifte den ut med noe enda bedre. HTC Desire HD har vært en ganske klar kandidat for dette, ettersom den både har Android (som jeg mener er mye bedre enn WM 6.5) og Sense (som jeg har blitt ganske glad i). Men enkelte nyhetssaker i det siste har gjort meg til å tvile på timingen. Det sies at Desire HD er en av de telefonene fra HTC som vil få Gingerbread (Android 2.3) til sommeren (juni?), og markedet endrer seg jo etter hvert kjapt på bare noen få måneder. Mitt spørsmål er da: Vil det være verdt å kjøpe Desire HD nå, eller er det mer verdt å vente? Og et lite tilleggsspørsmål: Er det noen bedre HTC-modeller på vei som vil være å foretrekke foran Desire HD? Jeg tenker da mest på de nærmeste fremtiden, altså opp mot sommeren. Jeg har en HD2 og en Desire HD, og Desire HD er flere mil over HD2 på alt, det er 2 forholdsvis like mobiler på papiret (utenom OS), men i praksis er det 2 helt forskjellige. det ENESTE jeg kunne tenkt meg fra WM6.5 er navigasjonprogrammet IGO8, det er det ingen Android navi'er som matcher desverre. (man får igo til Android også, men det er ikke det samme) Kansje ikke helt svar på spørsmålet ditt, men du kommer ikke til å angre ved å gå fra HD2 til Desire HD. Root den, legg inn Revolution HD og du har en kanon mobil. Android er helt ufattelig mye bedre enn WM6.5! Endret 17. mars 2011 av Simkin Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ser på Finn.no at noen selger "bedre" batteri til DHD. Funker disse? De koster jo ingenting.. Du får det du betaler for. Personlig så holder jeg meg langt unna batterier som ikke er orginale. Lenke til kommentar
NeonNero Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg beklager hvis spørsmålet mitt har blitt besvart tidligere, jeg orker bare ikke tanken på å bla gjennom 120 sider med innlegg. Jeg har i dag en HTC HD2, men har den siste tiden blitt fristet til å skifte den ut med noe enda bedre. HTC Desire HD har vært en ganske klar kandidat for dette, ettersom den både har Android (som jeg mener er mye bedre enn WM 6.5) og Sense (som jeg har blitt ganske glad i). Men enkelte nyhetssaker i det siste har gjort meg til å tvile på timingen. Det sies at Desire HD er en av de telefonene fra HTC som vil få Gingerbread (Android 2.3) til sommeren (juni?), og markedet endrer seg jo etter hvert kjapt på bare noen få måneder. Mitt spørsmål er da: Vil det være verdt å kjøpe Desire HD nå, eller er det mer verdt å vente? Og et lite tilleggsspørsmål: Er det noen bedre HTC-modeller på vei som vil være å foretrekke foran Desire HD? Jeg tenker da mest på de nærmeste fremtiden, altså opp mot sommeren. Jeg har en HD2 og en Desire HD, og Desire HD er flere mil over HD2 på alt, det er 2 forholdsvis like mobiler på papiret (utenom OS), men i praksis er det 2 helt forskjellige. det ENESTE jeg kunne tenkt meg fra WM6.5 er navigasjonprogrammet IGO8, det er det ingen Android navi'er som matcher desverre. (man får igo til Android også, men det er ikke det samme) Kansje ikke helt svar på spørsmålet ditt, men du kommer ikke til å angre ved å gå fra HD2 til Desire HD. Root den, legg inn Revolution HD og du har en kanon mobil. Android er helt ufattelig mye bedre enn WM6.5! Det var ikke direkte svar, men det hjalp litt på følelsen jeg hadde for Desire HD på forhånd. Jeg visste den var bedre en HD2, men ikke at det var flere ganger bedre. Navigasjonsprogrammet er en grei funksjon, men jeg har ikke brukt slike funksjoner mye nok til å ha en klar favoritt (selv om Google Maps gir en god følelse, kan datatrafikken være et lite hinder - jeg har i det minste oppfattet at noen har lagd en versjon av Google Maps med caching for Android-telefoner). Jeg liker egentlig ikke å rote for mye med grunnsystemet, og vil nok heller foretrekke stock ROM fra HTC fremfor å styre så altfor mye med custom ROM. Hvilke spesifikke forbedringer vil du/dere si at Revolution HD har i forhold til den fra HTC? (Dvs. den som man kan laste ned fra support-sidene hos HTC.) Lenke til kommentar
Edian Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Gir RHD virkelig bedre batterilevetid? For øyeblikket er det kun dette jeg er misfornøyd med i DHD, så i såfall kan det jo i aller høyeste grad være aktuelt for meg, også ~ Lenke til kommentar
Edian Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hmm, det er ikke fullt umulig at jeg gir det et forsøk når jeg kommer hjem i kveld Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Da ønsker jeg meg selv velkommen i klubben! Flott telefon og alt sånn der, men lurer på hvordan i all verden jeg skrur den på? Er det noe mer magisk man må gjøre enn å koble i strømmen og trykke på ON-knappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå