kjetilgrindheim Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Har eit lite (og utrulig irriterande) problem på min desire HD. Den gir av og til rett og slett ikkje beskjed om at den har motatt sms. Verken ved lyd eller vibrasjon eller indikasjon. ved enkelte anledninger har eg oppdaga at eg må gå inn på inboxen for å sjå om det er komt ein ny melding. har lasta ned sms popup og det hjelper av og til, men kan fortsatt ikkje stole på at telefonen varsler ved motatt sms. Og når eg har fått ein sms og vore inne å lest den, forsvinner ikkje ny melding symbolet øverst til venstre på skjermen. opplever at eg må gå innpå meldinga fleire ganger for at symbolet skal forsvinne.... Kjedelig med sånne problemer på ein så dyr telefon... Noken andre som har hatt samme problem og har funne løysinga??? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er en feil som oppstod i HTC sin oppdatering i desember (1.72). Bruk en annen SMS-app (Go SMS, Handsent, e.l.), eller nedgrader til 1.32. Ryktene sier at HTC kommer med ny versjon (trolig Gingerbread) i juni. Lenke til kommentar
kjetilgrindheim Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er en feil som oppstod i HTC sin oppdatering i desember (1.72). Bruk en annen SMS-app (Go SMS, Handsent, e.l.), eller nedgrader til 1.32. Ryktene sier at HTC kommer med ny versjon (trolig Gingerbread) i juni. Allright Takk Lenke til kommentar
texasen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg er ny til Android med denne telefonen, og lurer på hvorfor jeg får standard lyd ved e-post osv. når jeg har stilt inn forskjellige lyder på e-post, meldinger. Har også stilt inn når telefonen skal hente e-post fra min gmail, men den kommer igjennom straks den er tilgjengelig. Er det mulig å stille inn telefonen til å ringe bare ett ring? Takk Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 er to steder å endre lyder på. ganske rart, men har muligens noe med sense å gjøre? fikk ikke endret ringelyd av en eller annen grunn. Fikk til slutt endret ved å gå på customize og add new ringtone... enten mistet jeg masse smser i dag, eller så kommer de tilbake ved neste boot. skjer også meg at jeg får sms uten at den sier ifra innemellom. jeg har custom rom da så har ikke lov til å klage hehe. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Themes som du ser hos XDA kan du ikke bruke før du er rootet, men det finnes et par themes fra HTC i HTC Hub. Ikke at de er så fantastiske, men det er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
ingevel Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Plutselig gikk det bare ann å skrive på engelsk eller arabisk på telefonen min. noen som vet hva det kan vere. har prøvd å skifte pråk men det er kun dei arabiske landene som står der. har prøvdå å giå igjenom setup på nytt. men kun arabisk... kansje det har noe med parfield å gjøre? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg flashet Revolution HD 3.1 på fredag, og etter mitt normalt bruk hadde jeg 73% batteri når jeg la meg på lørdag, det var mye bedre enn med stock (fjernet jo masse apps også da). Men i dag, har jeg brukt mye mer batteri...ca 40% igjen nå...kan ikke se hva som har trukket så mye strøm i dag... Ellers veldig fornøyd med Revolution HD og ElegantBlues... Ja, batteriet mitt varierer ekstremt. Grunnen til det er jo bruken av telefonen. F.eks så vil jeg noen dager kun røre telefonen et par ganger, og da varer batteriet i en evighet. Er det dog slikt som idag, altså en kjedelig dag, så har jeg streamet en del Conan-episoder fra sengen (TV Shows HD - Gratis). Da synker batteriet som en stein. Plutselig gikk det bare ann å skrive på engelsk eller arabisk på telefonen min.noen som vet hva det kan vere. har prøvd å skifte pråk men det er kun dei arabiske landene som står der. har prøvdå å giå igjenom setup på nytt. men kun arabisk... kansje det har noe med parfield å gjøre? Jeg har omtrent hatt det samme problemet, bare at da kunne jeg kun bruke det engelske tastaturet, og manglet dermed ÆØÅ, men etter en reboot, så var plutselig den saken løst. Så jeg har ikke peiling på hva som skjer. Lenke til kommentar
ingevel Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 reboot? skru den av og på? ja kan skrive med engels tastatur. men alt står jo plutselig på engelsg. virker som alt det Norske er borte. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ja, skru den av og på. Du kan skru av ordboken, så vil den ikke foreslå engelske ord. Skal du ha ÆØÅ, så må du ta turen rundt grøten og holde inne A og O. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 @Stian Det er nok ikke kun hos deg. Men tror det skal bli fikset i 3.2 som vil bli lansert idag om alt går som planlagt. SRS og Dolby kan kun brukes i HTC-spilleren, men en del sier at hvis du starter å spille en sang i den spilleren, tar på pause, forså å gå i en annen spiller og spille da, så vil SRS fortsatt være aktivert. Vet dog ikke om dette fungerer hos alle. Har selv ikke prøvd det selv. Høres bra ut! Har selv prøvd dette: Dersom du starter en sang i Spotify og lar denne gå. Så går du i Musikk for å starte en sang, sette på SRS, deretter stoppe sangen. Da vil det vere lydforbedring. Har ikke fått til det samme for filmer (Vplayer). Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noen som vet om det går ann å ta bilder direkte til telefonminnet? SD-kortet tok kvelden nettopp, nytt på vei fra HTC, men er litt kjipt å ikke kunne ta bilder... Har sett etter foto apps som kan lagre på tlfminne men finner ingenting.. Lenke til kommentar
Tri66er Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg har lastet ned en app som viser hva jeg bruker batteriet mitt på.. Har sett noe som er litt mistenkelig.. Ifølge den appen viser det att "Plugin Sample" bruker 60% av batteriet mitt, "kalender" bruker 20% og skjermen bruker 6% så er resten fordelt på ikke ibruk, trådløs, android system og celle-standby. For meg ser dette veldig rart ut.. andre som har samme problemet? "%" varierer selfølgelig fra dag til dag, men det er "kalender" og "Plugin Sample" som varierer på å bruke mest. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg har lest på fire forskjellige forumer (inkludert XDA) angående dette nå, og det er fantastisk nok ingen som har et svar. Men det er en mulighet at det er en eller annen app som har gått amok. Avinstaller én og én app og sjekk om det ordner seg. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er det noen her som har hatt problemer med skurrete lyd? Den siste uken har jeg hatt problemer med at lyden i perioder har vært svært dårlig (skurrete, svært vanskelig å høre hva folk sier). Det kan virke som det er dårlig kontakt til høyttaleren (den som brukes til samtaler, ikke den på baksiden). Lenke til kommentar
Hole Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noen som vet om det går ann å ta bilder direkte til telefonminnet? SD-kortet tok kvelden nettopp, nytt på vei fra HTC, men er litt kjipt å ikke kunne ta bilder... Har sett etter foto apps som kan lagre på tlfminne men finner ingenting.. Samme her. Utrolig at man ikke skal klare å velge selv hvor man skal lagre sine egne bilder. Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Du med skurrete lyd, burner du revolution HD? *bruker Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Du med skurrete lyd, burner du revolution HD? *bruker Nope, standard HTC rom. Jeg vil anta at det er et hardwareproblem og ikke software, uansett. Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Tenkte bare at hvis du hadde den rom'en så finnes det en fix. Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Høres lyden robotaktig skurrete ut btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå