Simkin Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Då kjøyrer eg Revolution HD 3.1 med radio 12.35d.60.140f_26.06.03.24_M2. Helvete å mykje bedre dekning eg fekk på mobilen!!!! Ligger på 1-2 strekar der eg IKKJE hadde dekning før! Så kan absolutt anbefale alle å innstale den! jeg har også gått over til 12.35d.60.140f_26.06.03.24_M2, da mike anbefaler den til 3.1. og signalet er meget bra! bedre enn 12.39 jeg brukte før. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hva ligger batteriet deres på 3.1? Jeg ligger på 3mA i standby (Wifi avslått). Noe jeg vil påstå er veldig bra. Kan sikkert presse den lenger ned hvis jeg fjerner diverse widgets. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Mellom 1 og 4. Lenke til kommentar
Taffern Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har byttet mobiloperatør fra Netcom til Tele 2 idag. Tele 2 bruker nettverket til Netcom, derfor står alltid telefonen på "In roaming" Jeg har skrudd på "Data Roaming" på mobilen uten hell. Jeg får bare en haug feilmeldinger som dette: "You need a network connection to use this application. Please turn on mobile network or Wi-Fi in settings." "Unable to make a data connection with the current network. This may be because your home service provider does not have a roaming agreement with the current network. Would you like to search for a different network? This may take several minutes." "Data network unavailable." Noen som har vært borte i dette før eller vet hva jeg må gjøre for å få dette til å funke? Håper noen kan hjelpe meg! mvh Taffern Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 har vært så heldig at jeg har fått to svarte prikker på alle bildene jeg tar med kameraet, jeg bare lurte på om jeg må fjerne alt av S-OFF og sånt før jeg kan levere den inn til komplett? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Sikker på det ikke er noe støv på sensoren/optikken? Leste om en annen som har dette problemet på XDA. Mulig det er din tråd, men det ser ut til at det er støv. Men det er jo svært vanskelig å fjerne det selv, så den må vel uansett inn på service. Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Sikker på det ikke er noe støv på sensoren/optikken? Leste om en annen som har dette problemet på XDA. Mulig det er din tråd, men det ser ut til at det er støv. Men det er jo svært vanskelig å fjerne det selv, så den må vel uansett inn på service. har laget en tråd her, er en som skrev at det neppe er støv siden det er så skarpe kanter. men som jeg lurte på, må jeg fjerne alt av ROOT og S-OFF når jeg skal levere inn til komplett? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Sikker på det ikke er noe støv på sensoren/optikken? Leste om en annen som har dette problemet på XDA. Mulig det er din tråd, men det ser ut til at det er støv. Men det er jo svært vanskelig å fjerne det selv, så den må vel uansett inn på service. har laget en tråd her, er en som skrev at det neppe er støv siden det er så skarpe kanter. men som jeg lurte på, må jeg fjerne alt av ROOT og S-OFF når jeg skal levere inn til komplett? Ja, ville absolutt gjort det. Tror nok en har brutt noen av garantivilkåerene htc og google har satt ved å roote og flashe ny rom. De sporene er jo lett fjerne. Ville vært på den sikre siden og tatt en factory default ja. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Min DHD har fungert helt perfekt fra dag 1, men en ting er det som irriterer meg litt. Den kan plutselig vibrere helt av seg selv, det varer kun 1-2 sek, men jeg blir jo lurt til å tro att jeg har fått melding eller noe sånt. ikke ofte, men det hender. flere som har vært borti dette? Endret 12. mars 2011 av Simkin Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har du USB-debugging aktivert? Er svaret ja, så lagrer telefonen bugreports hver gang du trykker inn volumtastene mens tastelåsen er på. Dette kan du bli kvitt ved å deaktivere USB-debugging. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 USB-debugging er aktivert ja. men ok, da vet jeg hvorfor, når jeg tenker meg om så skjer det hvis jeg trykker inn volumtasten med tastelås på.. takker! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har det skjedd en del ganger, så kan du slette bugrapportene fra minnekortet da disse merkelig nok er på flere MB hver. De kan slettes her: /sdcard/bugreports. Fant én bugreport selv nå, og den er på 3,3 MB. Sier seg selv at man mister mye plass etterhvert Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 da var 145MB med bugreports slettet. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Heihei. Min Desire HD har oppført seg veldig rart i det siste. Scrolling er meget upresist og hopper og lugger, i tillegg til at skriving nesten er umulig. Plutselig kommer det en rekke "?" etter hverandre, eller mange andre tein og bokstaver osv som gjør det generelt umulig å skrive. Har skjedd en gang før, og da formaterte jeg telefonen og den var fin etterpå. Vil helst slippe å gjøre det igjen, så om noen vet noe! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) da var 145MB med bugreports slettet. Holy! Det var en del, hehe! Heihei. Min Desire HD har oppført seg veldig rart i det siste. Scrolling er meget upresist og hopper og lugger, i tillegg til at skriving nesten er umulig. Plutselig kommer det en rekke "?" etter hverandre, eller mange andre tein og bokstaver osv som gjør det generelt umulig å skrive. Har skjedd en gang før, og da formaterte jeg telefonen og den var fin etterpå. Vil helst slippe å gjøre det igjen, så om noen vet noe! Mulig en prosess har hengt seg opp. Installer Watchdog og se om dette er tilfellet. ___________________________ Edit: Kom over min gamle HTC Touch idag! Har funnet ut nå at jeg skal legge inn Android på denne. Blir riktig nok Android 1.5, så dette skal bli interessant! Edit2: Jeg klarte det! Wooho! Går som en kule (not). Alt fungerer bortsett fra WiFi, lyd og kamera. Endret 12. mars 2011 av Steffen Moss Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 da var 145MB med bugreports slettet. Holy! Det var en del, hehe! Heihei. Min Desire HD har oppført seg veldig rart i det siste. Scrolling er meget upresist og hopper og lugger, i tillegg til at skriving nesten er umulig. Plutselig kommer det en rekke "?" etter hverandre, eller mange andre tein og bokstaver osv som gjør det generelt umulig å skrive. Har skjedd en gang før, og da formaterte jeg telefonen og den var fin etterpå. Vil helst slippe å gjøre det igjen, så om noen vet noe! Mulig en prosess har hengt seg opp. Installer Watchdog og se om dette er tilfellet. ___________________________ Edit: Kom over min gamle HTC Touch idag! Har funnet ut nå at jeg skal legge inn Android på denne. Blir riktig nok Android 1.5, så dette skal bli interessant! Edit2: Jeg klarte det! Wooho! Går som en kule (not). Alt fungerer bortsett fra WiFi, lyd og kamera. har du prøvd og reboota den? på noen ROM så er det bare en reboot som skal til for at wifi skal funke Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jepp har nok det. Fungerer fortsatt ikke Men men, morsomt å se Android på en telefon fra 2006! 1 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Takker Steffen, telefonen er kjapp og fin som et lyn igjen nå. Har sett litt på dette her Matted Blues, og vil gjerne ha det på telefonen. Rett frem å få innpå eller? Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Kan vel ikke akkurat klage på batterilevetiden mer, 50% igjen nå, og har hatt den ute av laderen siden i 11-tiden imorges. Har ringt, brukt wifi når jeg har trengt det, mobil data når jeg har trengt det, og autosync PÅ når jeg bruker wifi mens jeg slår det på for å synce når jeg trenger det når jeg bruker mobil data. Og hatt på sterkest lysstyrke på skjermen siden jeg satt mye i bilen hvor det var LYST Endret 13. mars 2011 av aussieglis 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Ja, batteriet klager jeg heller ikke på lenger. Den holder ut en dag og vel så det Takker Steffen, telefonen er kjapp og fin som et lyn igjen nå. Har sett litt på dette her Matted Blues, og vil gjerne ha det på telefonen. Rett frem å få innpå eller? Du tenker vel på den som er til CM7. Har du RevolutionHD så er det Elegant Blues som gjelder. Ellers er det ganske rett frem å installere dem. Da gjør du akkurat det samme som når du flashet ROMen. Overfør Zip-filen til minnekortet, boot inn i recovery og flash filen Endret 13. mars 2011 av Steffen Moss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå