Homer_cp Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er det en enkel måte å få slettet standarprogrammer som følger med telefonen fra fabrikken? Lenke til kommentar
Kim H. Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Er det en enkel måte å få slettet standarprogrammer som følger med telefonen fra fabrikken? Da må du roote. Så kan du bruke f.eks. Titanium backup til å fjerne dem, eller deaktivere dem. Merk at hvis du avinstallerer dem og kjører stock ROM vil du ikke kunne installere oppdateringer fra HTC. Endret 6. mars 2011 av Kim H. Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Er fortsatt fornøyd med Desire HD som smarttelefon, men begynner å bli lei alle buggs. Har lest litt i denne tråden, men har ikke fulgt med på en stund. Hva skjer med oppdateringene av disse feilene!? Er lei av at sms ikke alltid dukker opp før jeg kikker i selve sms-mappa, sms og anrop henger igjen i toppen av menyen, det samme med epost. Når jeg i sta skulle programmere avtaler i kalenderen, og gikk på en dato; f.eks 20.3.11 så ble denne til 21.3.11 i selve agenda planleggeren. Altså uansett hvilken dato jeg valgte meg inn på fra månedskalenderen, så ble det en dag frem i tid i planleggeren. Irriterende å måtte rulle til riktig dato, når jeg har valgt dette allerede i månedsvinduet. Så om noen vet eller har hørt når HTC fikser dette, hadde jeg blitt glad. Begynner å bli gamle disse buggsene også. Jeg kjører iMac hjemme og hadde iPhone 3Gs før DHD. Iphone 3Gs fungerte feilfritt hele tiden. Det samme kan jeg ikke si om DHD, hvilket er utrolig synd da jeg liker telefonen veldig godt Spørsmålet er om jeg kommer til å bytte til iPhone 5, dersom ikke HTC prioriterer dette. Eller er det oppdateringer jeg ikke har fått med meg? Står "ingen oppdateringer tilgjengelig" når jeg forsøker dette på DHD... Endret 6. mars 2011 av chrisAK 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Du har to valg. Du kan vente til HTC sender ut Gingerbread-oppdateringen, eller du kan flashe ny ROM selv, som mange her inkludert meg har gjort. SMS-buggen er dessverre noe alle med 1.72 har. Denne buggen ble rettet i 1.84 (som Revolution HD 3 bruker, og som jeg bruker). Men har du prøvd å tilbakestille telefonen? Til fabrikkinnstillingene? Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Leste meg litt opp og installerte GoSMS og satser på at alle bugs fikses når neste store oppgradering kommer. Har ikke lyst til å flashe eller tilbakestille til fabrikkinnstillinger...synd HTC bruker såpass lang tid, men det ser ut til at GoSMS kan være en god løsning for meg Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) kan vell ikke si at Revolution rom var løsningen på verdens problemer. Telefonen har virkelig krøllet seg til idag. Tipper det er Visionary som skaper krøll. Nå får jeg kun opp en widget opp i venstre hjørne.. Ingenting annet vises :/ Får opp Visionary og rooting hver gang telefonen skrus på nå. Er det meningen at man skal slette visionary etter at den er blitt rootet en gang? Edit. Prøver meg på full wipe og cache og dalvik cache formatering. Legger inn alt på ny igjen. Endret 7. mars 2011 av Teac Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Aah! Blir så irritert! Hadde event på facebook som kom opp på hver eneste dag etter sync. Dette irriterte, så jeg tok "not attending," men den var fremdeles i kalenderen. Nå har jeg fjernet hele eventen, og selv nå nekter den å forsvinne. Nytter ikke å synce på ny eller gå i options å huke av "not show events(not attending)" greia. Finnes det noe bedre enn standardkalenderen? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 kan vell ikke si at Revolution rom var løsningen på verdens problemer. Telefonen har virkelig krøllet seg til idag. Tipper det er Visionary som skaper krøll. Nå får jeg kun opp en widget opp i venstre hjørne.. Ingenting annet vises :/ Får opp Visionary og rooting hver gang telefonen skrus på nå. Er det meningen at man skal slette visionary etter at den er blitt rootet en gang? Edit. Prøver meg på full wipe og cache og dalvik cache formatering. Legger inn alt på ny igjen. Att Visionary lager krøll, hva har det egentlig med Revolution å gjøre? jeg bare spør...... Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 kan vell ikke si at Revolution rom var løsningen på verdens problemer. Telefonen har virkelig krøllet seg til idag. Tipper det er Visionary som skaper krøll. Nå får jeg kun opp en widget opp i venstre hjørne.. Ingenting annet vises :/ Får opp Visionary og rooting hver gang telefonen skrus på nå. Er det meningen at man skal slette visionary etter at den er blitt rootet en gang? Edit. Prøver meg på full wipe og cache og dalvik cache formatering. Legger inn alt på ny igjen. Att Visionary lager krøll, hva har det egentlig med Revolution å gjøre? jeg bare spør...... Ja, og nei. En må ha visionary for å legge inn revolution så ja. Men var visst ikke visionary som var problemet. En wipe hjalp i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Wipe er viktig å gjøre når du skal flashe ny ROM, da filer fra den gamle ROMen kan rote til alt. Visionary er strengt tatt kun et verktøy for å få administrator-rettigheter, og RevHD 3 er veldig stabilt, så det er ingen av de to som er skyld i feilene som har oppstått. Så nå ser du i det minste hva som kan skje når man ikke wiper før flash. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Revolution Gingerbread beta ute Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Booter 4.0 Beta 1 as we speak.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Booter 4.0 Beta 1 as we speak.. Hvordan går det? Vurderer sterkt å holde meg litt lenger våken i natt for å få ordnet det.. Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 kan vell ikke si at Revolution rom var løsningen på verdens problemer. Telefonen har virkelig krøllet seg til idag. Tipper det er Visionary som skaper krøll. Nå får jeg kun opp en widget opp i venstre hjørne.. Ingenting annet vises :/ Får opp Visionary og rooting hver gang telefonen skrus på nå. Er det meningen at man skal slette visionary etter at den er blitt rootet en gang? Edit. Prøver meg på full wipe og cache og dalvik cache formatering. Legger inn alt på ny igjen. Att Visionary lager krøll, hva har det egentlig med Revolution å gjøre? jeg bare spør...... Så faktisk at Mike skrev på XDA at man ikke skal bruke Visionary (eller ha det) når man bruker ROM'en hans da det kan tulle ting til på et eller annet vis Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det er pga. Revolution HD, LeeDroid osv, er allerede rootet. Så å smøre på med ekstra flesk blir en dårlig kombinasjon. Har du allerede flashet ny ROM, så trenger du ikke Visionary igjen. Lenke til kommentar
vegardlegaard Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hei Jeg har en desire hd, med orginal programvare. I dag la jeg inn noen serier på telefonen, og etter noen sekunders avspilling kommer denne medlingen opp: "beklager, kan ikke spille denne videoen" Noen som har opplevd det samme? Jeg synes det er veldig rart, ettersom at videoen spiller perfekt i noen sekunder. Takk for svar Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 da var 2.3.2 på telefonen;) Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hadde litt blandede følelser angående AR HD 4.0 beta1, så nå flasher jeg tilbake til 3.0 inntil videre. Litt dårligere batterikapasitet, samtidig som telefonen var mer smoot med 3.0 gjør at jeg nok kommer til å vente på final før jeg gjør noe. Telefonen med 3.0 er jo herlig. Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Telefonen med 3.0 er jo herlig. Signeres! ALT går fortere og "smoothere" syns jeg. Når alle mine 70 apps skal lastes inn i forskjellige programmer går det på et blunk, appdraweren henger aldri lengre, og telefonen lagger liksom ikke mer. Og det er så deilig å ha kvittet seg med peep, aksjer, amazon mp3 osv. Nå føles det ut som det er MIN mobil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå