Teac Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jepp. Er klar over det. Må gjøres gjennom ADB og android sin SDK Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Tenkte jeg skulle følge denne guiden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=964996 . Et spørsmål til.. Har dere flashet radioen? Ser det er frivillig.. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 "Due to many internet issues I have last days ROM will be available for download in the evening. " Hva er største forskjellen på revolution og problemfri stock 1.72 ? Hvis HTC ikke har tenkt å slippe oppdatering før til sommeren, må jeg vel bare kjøre igang med custom selv... Den er mye raskere enn stock.Her er noen punkter som er forbedret fra stock-versjonen: - Official Android 2.2.1 (Froyo) - official HTC RUU 1.84.61.2 - New kernel: 2.6.32.30 (Undervolted & Tweaked) - CPU up to 1.22GHz (vil du gå høyere så må du flashe ny kernel) - GPU+ patch (Improved 2D & 3D Graphics performance - RAM optimizations - Speed optimizations - Very fast, clean & stable - Bloatware applications removed (Amazon MP3, SoundHound, etc.) - All system applications updated to latest available - Improved camera performance - Wi-Fi module improved drivers - Excellent battery life - Speaker volume increased by 20% - Device partitions changed from EXT3 to EXT4 filesystem - SD card EXT4 partition support - ROM is ads-free. It means that you don't need any extra software to get rid of advertisements Høres ikke så værst ut det Men hva skal det være godt for å gjøre om partisjonssystemet? Lenke til kommentar
Lhui Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg hadde tenkt å oppdatere til ARHD 3.0, så jeg gikk inn på CWM og factory resetet telefonen, men nå sitter den fast i bootanimation! Den går bare på nytt igjen og igjen. Noen som har en løsning? Kommer inn i CWM. Er avhengig av en virkende telefon! Trenger hjelp ASAP! Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg hadde tenkt å oppdatere til ARHD 3.0, så jeg gikk inn på CWM og factory resetet telefonen, men nå sitter den fast i bootanimation! Den går bare på nytt igjen og igjen. Noen som har en løsning? Kommer inn i CWM. Er avhengig av en virkende telefon! Trenger hjelp ASAP! ser du skrev du hadde tenkt å oppdatere til ARHD, du har vell lagt den inn på SD-kortet å flasha den i CWM? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ytelse. Snakker man mindre tull med en flashet telefon Lenke til kommentar
Lhui Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 ser du skrev du hadde tenkt å oppdatere til ARHD, du har vell lagt den inn på SD-kortet å flasha den i CWM? Ja, for all del, men beklager bryet. Fikk det til å virke nå Av en eller annen grunn startet den opp uten problemer når jeg hadde koblet den til PCen. Har også fått lagt inn ARHD 3.0 nå Godt fornøyd. Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 ser du skrev du hadde tenkt å oppdatere til ARHD, du har vell lagt den inn på SD-kortet å flasha den i CWM? Ja, for all del, men beklager bryet. Fikk det til å virke nå Av en eller annen grunn startet den opp uten problemer når jeg hadde koblet den til PCen. Har også fått lagt inn ARHD 3.0 nå Godt fornøyd. Gratulerer Folk som vil ha SetCPU gratis se her. anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Stroas Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har AR 2.11 eller noe sånn, og masse problemer... Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal fortsette med 3.0 eller gå tilbake til stock 1.72... Hadde lite problemer før jeg begynte å klusse med nedgradering og flashing og vas. Eks. på problemer som jeg ikke hadde før jeg flashet... Batteri holder 3 døgn uten lading, så plutselig tømmes det på 3 timer med samme innstillinger Får sms 3timer etter den var sendt uten å bli varslet Oppdager plutselig tapt annrop mens jeg har hatt moben på meg hele tiden Ringetone dempes når jeg rører mobilen selv om dette er skrudd av... Nekter å lade når den kobles til bil-laderen Noen meninger? What to do? Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har AR 2.11 eller noe sånn, og masse problemer... Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal fortsette med 3.0 eller gå tilbake til stock 1.72... Hadde lite problemer før jeg begynte å klusse med nedgradering og flashing og vas. Eks. på problemer som jeg ikke hadde før jeg flashet... Batteri holder 3 døgn uten lading, så plutselig tømmes det på 3 timer med samme innstillinger Får sms 3timer etter den var sendt uten å bli varslet Oppdager plutselig tapt annrop mens jeg har hatt moben på meg hele tiden Ringetone dempes når jeg rører mobilen selv om dette er skrudd av... Nekter å lade når den kobles til bil-laderen Noen meninger? What to do? Ta full wipe og oppdater såklart Lenke til kommentar
Lhui Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Noen som vet om det er en kjapp måte å koble alle kontaktene sammen? Har nå over 700 kontakter fra Google, Facebook og Facebook for HTC Sense. Altså hver person er blitt tre kontakter. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har AR 2.11 eller noe sånn, og masse problemer... Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal fortsette med 3.0 eller gå tilbake til stock 1.72... Hadde lite problemer før jeg begynte å klusse med nedgradering og flashing og vas. Eks. på problemer som jeg ikke hadde før jeg flashet... Batteri holder 3 døgn uten lading, så plutselig tømmes det på 3 timer med samme innstillinger Får sms 3timer etter den var sendt uten å bli varslet Oppdager plutselig tapt annrop mens jeg har hatt moben på meg hele tiden Ringetone dempes når jeg rører mobilen selv om dette er skrudd av... Nekter å lade når den kobles til bil-laderen Noen meninger? What to do? Regner med du har en full backup av utgangspunktet (før du la inn Revolution) ?... Bare til å rulle tilbake til dette. Lenke til kommentar
Stroas Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har AR 2.11 eller noe sånn, og masse problemer... Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal fortsette med 3.0 eller gå tilbake til stock 1.72... Hadde lite problemer før jeg begynte å klusse med nedgradering og flashing og vas. Eks. på problemer som jeg ikke hadde før jeg flashet... Batteri holder 3 døgn uten lading, så plutselig tømmes det på 3 timer med samme innstillinger Får sms 3timer etter den var sendt uten å bli varslet Oppdager plutselig tapt annrop mens jeg har hatt moben på meg hele tiden Ringetone dempes når jeg rører mobilen selv om dette er skrudd av... Nekter å lade når den kobles til bil-laderen Noen meninger? What to do? Regner med du har en full backup av utgangspunktet (før du la inn Revolution) ?... Bare til å rulle tilbake til dette. Neida, alt for tøff for backup... Tror jeg går for full wipe og 3.0 Må jeg nå legge inn Visionary på nytt for å permroote, så legge inn CWM og starte zip fil fra der? Bør jeg flashe ny radio og? etterpå? Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Har AR 2.11 eller noe sånn, og masse problemer... Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal fortsette med 3.0 eller gå tilbake til stock 1.72... Hadde lite problemer før jeg begynte å klusse med nedgradering og flashing og vas. Eks. på problemer som jeg ikke hadde før jeg flashet... Batteri holder 3 døgn uten lading, så plutselig tømmes det på 3 timer med samme innstillinger Får sms 3timer etter den var sendt uten å bli varslet Oppdager plutselig tapt annrop mens jeg har hatt moben på meg hele tiden Ringetone dempes når jeg rører mobilen selv om dette er skrudd av... Nekter å lade når den kobles til bil-laderen Noen meninger? What to do? Regner med du har en full backup av utgangspunktet (før du la inn Revolution) ?... Bare til å rulle tilbake til dette. Neida, alt for tøff for backup... Tror jeg går for full wipe og 3.0 Må jeg nå legge inn Visionary på nytt for å permroote, så legge inn CWM og starte zip fil fra der? Bør jeg flashe ny radio og? etterpå? Du har root, du har ganske så veldig sikkert CWM også. Så bare legg inn zip fila på SD-kortet også flash den med CWM EDIT: skriveleif Endret 5. mars 2011 av Frozenblade Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Er det en ting jeg har lært etter å lagt inn ørten forskjellige roms på hero og touch + touch diamond så er det backup Jeg måtte gjøre hele leksa på ny igår når jeg skulle legge inn revolution. Ikke vits om du faktisk klarer å komme inn i recovery manager. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Angående backup, så er Titanium Backup å anbefale! den er helt rå. Tenkte jeg skulle følge denne guiden: http://forum.xda-dev...ad.php?t=964996 . Et spørsmål til.. Har dere flashet radioen? Ser det er frivillig.. Ja, jeg har flashet radio. Endret 5. mars 2011 av Simkin Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Angående backup, så er Titanium Backup å anbefale! den er helt rå. Tenkte jeg skulle følge denne guiden: http://forum.xda-dev...ad.php?t=964996 . Et spørsmål til.. Har dere flashet radioen? Ser det er frivillig.. Ja, jeg har flashet radio. Har du en radio å anbefale? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Angående backup, så er Titanium Backup å anbefale! den er helt rå. Tenkte jeg skulle følge denne guiden: http://forum.xda-dev...ad.php?t=964996 . Et spørsmål til.. Har dere flashet radioen? Ser det er frivillig.. Ja, jeg har flashet radio. Har du en radio å anbefale? 12.28e.60.140fu_26.04.02.17_M2 fungerer ypperlig med Revolution Hd 3.0 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Angående backup, så er Titanium Backup å anbefale! den er helt rå. Tenkte jeg skulle følge denne guiden: http://forum.xda-dev...ad.php?t=964996 . Et spørsmål til.. Har dere flashet radioen? Ser det er frivillig.. Ja, jeg har flashet radio. Har du en radio å anbefale? Jeg bruker Radio_12.39.60.19_26.06.04.06_M den fungerer smertefritt for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå