QwertyC Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei. Sitter å lurer på en ting, hvis du rooter telefonen og legger inn Revelution HD, vil dette da legge seg "under" HTC Sense? Eller vil HTC Sense forsvinne? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei. Sitter å lurer på en ting, hvis du rooter telefonen og legger inn Revelution HD, vil dette da legge seg "under" HTC Sense? Eller vil HTC Sense forsvinne? Om du tenker på HTC sitt skall? så nei du vil ikke legge merke til noen synlige forandringer. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) nå må hele leksa gjøres på ny igjen. Nytta ikke med rom manager. Nå må jeg roote igjen + S-OFF, Edit. Nå klarer jeg ikke å komme inn i ClockWorkMod recoveryen igjen. Skulle helst tatt en recovery av backupen... :/ Noen tips? Får opp et icon. Har lagt inn visionary igjen. Rootet og gjort S-OFF igjen, Lagt inn rom manager og prøvd å boote i recovery manageren., Får opp rød trekant med utropstegn inni. Endret 4. mars 2011 av Teac Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ny rekord i Quadrant Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nice, hvordan har du fått til det? Hvilken ROM, kernel, osv? Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kjører Android 2.3.3 "Irksome Jalapeño" Rom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905530 Kernel: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=973276 Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 ja, nå vil jo såklart ikke den jævla telefonen synce kontaktene har alle kontaktene på gmail, har prøvd å lage en sånn "csv" fil og lagt den over på minnekortet så går jeg inn på kontakter og trykker på menu > import/eksport > Importer fra minnekort > google. den søker en stund men skjer ingenting. har foresten flasha den nye revolution HD. sinnsykt irriterende! funker heller ikke og prøve på kontoer og synkronisering Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Sånn der har jeg fått til en recovery av backup. MÅ jeg oppdatere radio før jeg kan legge inn Revolution? Når jeg velger apply zip upadate i recovery menyen får jeg opp feilmelding. Hva kan det skyldes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Skal være mulig å flashe radio etter du har lagt inn rom Aldri oppdatert radio selv, føler det er liten vits. Men hvilken versjon av CWM har du ? Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Sånn der har jeg fått til en recovery av backup. MÅ jeg oppdatere radio før jeg kan legge inn Revolution? Når jeg velger apply zip upadate i recovery menyen får jeg opp feilmelding. Hva kan det skyldes? du skal ikke velge apply zip update, du skal på noe med browse for zip elns Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Så lenge det er bare en .zip fil på minnekortet så skal ikke det ha noe å si, men å browse etter zip manuelt er nok bedre Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Sånn der har jeg fått til en recovery av backup. MÅ jeg oppdatere radio før jeg kan legge inn Revolution? Når jeg velger apply zip upadate i recovery menyen får jeg opp feilmelding. Hva kan det skyldes? du skal ikke velge apply zip update, du skal på noe med browse for zip elns Er klar over det har gjort begge deler. Har kalt zip fila for update.zip i tilellet det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Så lenge det er bare en .zip fil på minnekortet så skal ikke det ha noe å si, men å browse etter zip manuelt er nok bedre hvis du tar apply update.zip så søker den vell etter en fil som heter update.zip? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det er jeg faktisk ikke helt sikker på Bruker bare å browse etter zip manuelt så er lenge siden jeg har prøvd den, Men når jeg hadde Heroen så "måtte" jeg ivertfall rename til update.zip. Nå er det kommet mange nye versjoner av CWM siden den gang men Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Tror jeg har funnet det ut. Stusset litt på at fila var akkuratt 200mb. Prøvde å laste ned fra en annen mirror og der var filen 243mb :/ Grunnen til jeg endra fila til update.zip er pga i "gamle tider" med Htc Hero og CyanogenMod så måtte en alltid skifte navn på rom filene da det ikke var valg om å velge filer inni recovery manageren. Gammel vane. Edit. Lol se her ja. Nå begynner den og installere fra første forsøk. Visste at det ikke var jeg som gjorde noe feil... Edit 2. Der var Revolution rom inne. Endret 4. mars 2011 av Teac Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Dersom jeg skal legge inn Android Revolution, vil jeg miste data, meldinger ++ som er på telefonen fra før av? Regner med at program som trenger root fungerer fint på Android Revolution? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvis du kjører stock nå så mister du alt ja. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Dersom jeg skal legge inn Android Revolution, vil jeg miste data, meldinger ++ som er på telefonen fra før av? Regner med at program som trenger root fungerer fint på Android Revolution? Revolution har root-tilgang så rootede programmer vil fungere fint. Som Tommy sier så vil du miste alt du har på telefonen fra før (formatering av minnekort er valgfritt, men en backup av bilder og andre ting som ligger in the open på minnekortet anbefales), men det finnes backupløsninger for alt av relevans. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Skal være mulig å flashe radio etter du har lagt inn rom Aldri oppdatert radio selv, føler det er liten vits. Men hvilken versjon av CWM har du ? Kjører nyeste. 3.0.0.6 Dersom jeg skal legge inn Android Revolution, vil jeg miste data, meldinger ++ som er på telefonen fra før av? Regner med at program som trenger root fungerer fint på Android Revolution? Selv bruker jeg MyBackupPro den tar backup av alt av data og programmer. Legger seg som en fil på minnebrikka. Dette kan kjøpes lovlig i market eller mindre lovlig andre plasser... Selv mista jeg ingenting fordi jeg ikke tok noen Wipe før jeg la inn Revolution. Man skal vell egentlig helst ta en wipe? Så langt merker jeg 0 forskjell. Har ikke fått sammenlignet batteritiden enda. Men har lagt merke til at det er komt opp fire "ødelagte" iconer i programlista. Noen som vet hvordan det fikses? Endret 5. mars 2011 av Teac Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 ikke flash radio gjennom CWM les heller her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå