Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks

Anbefalte innlegg

3.0 lastes opp as we speak :)

Oh I'm sorry to ask, but what planet are you from?

Planeten Jorden og den kan lastes ned nå :)

http://xda.ckgaming.co.uk/db_mirror/Android_Revolution_HD-4G_3.0.zip

Men fy for tregt det går, alle driver nok å laster ned, hehe

It seems that some people have received leaked version of Android Revolution HD 3.0. It was not final version. Please DON'T DOWNLOAD MY ROM FROM ANY OTHER SOURCE THAT MIRRORS THAT I APPROVED IN THE FIRST POST! OR AT LEAST CHECK THE MD5

Etter ein nærare titt, såg eg det at det muligens er rett den du ga link til.

Lastar ned torrent med max speed her iallfall, så det er å anbefale til dei som ikkje har heile natta :)

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3.0 lastes opp as we speak :)

Oh I'm sorry to ask, but what planet are you from?

Planeten Jorden og den kan lastes ned nå :)

http://xda.ckgaming.co.uk/db_mirror/Android_Revolution_HD-4G_3.0.zip

Men fy for tregt det går, alle driver nok å laster ned, hehe

It seems that some people have received leaked version of Android Revolution HD 3.0. It was not final version. Please DON'T DOWNLOAD MY ROM FROM ANY OTHER SOURCE THAT MIRRORS THAT I APPROVED IN THE FIRST POST! OR AT LEAST CHECK THE MD5

Etter ein nærare titt, såg eg det at det muligens er rett den du ga link til.

Lastar ned torrent med max speed her iallfall, så det er å anbefale til dei som ikkje har heile natta :)

Ja det er den ofisielle linken :)

Lenke til kommentar

Er det bare å legge inn Visionary med permroot og kjøre One click ENG S-OFF. Så installere rom manager og ClockworkMod Recovery ?

Fiklet en del med custom rom på hero, men har ikke gjort det på desire hd enda.

Kjører nå software: 1.32.405.6 (nedgradert)

Lenke til kommentar

Litt teit spørsmål, men hvordan installerer man Visionary? Finner den ikke på kortet, og access denied i terminal.

Ville også oppgradere, og trenger ny radio... men finner ikke Visionary noe sted.... er den fjernet fra Market?

Lenke til kommentar

Sånn da er S-OFF på plass, permroot. CPU idler på 100% så nå vil jeg ha inn Revolution HD.

Er dette riktig fil: "Android_Revolution_HD-4G_3.0" <-- skal det være 4G?

Hvordan fikk du det til uten Visionary? Hvor finner man visionary?

Lenke til kommentar

Sånn da er S-OFF på plass, permroot. CPU idler på 100% så nå vil jeg ha inn Revolution HD.

Anbefaler nedlastning via torrent ved Revolution HD

"Android_Revolution_HD-4G_3.0" er riktig fil ja

Lenke til kommentar

Jeg har visionary. Lastet det ned fra Modaco.

Anbefaler nedlastning via torrent ved Revolution HD

"Android_Revolution_HD-4G_3.0" er riktig fil ja

Ok, hentet ned fra mirror #2, gikk rimelig kjapt.

Edit.

Hvordan navigerer man inni recovery mode. Lyd opp og ned er grei, men hvordan velger man?

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Hvordan navigerer man inni recovery mode. Lyd opp og ned er grei, men hvordan velger man?

Jeg gjorde slik:

Gikk inn på telefonen, holdte inne power: valgte reboot

holdte inne volum ned knappen hele tiden. Så valgte jeg recovery ved å bla ned med volum knappen og trykke på power knappen for å velge "recovery".

Når htc logo dukker opp trykker jeg på volum opp knappen samtidig med power knappen.

Lenke til kommentar

Jeg har komt inn i recovery menyen. Valgte det innpå telefonen/rom manager. Nå får jeg opp menyen og klarer å navigere opp og ned ved hjelp av volume, men får ikke valgt noe. Får kun opp det iconet midt på skjermen når jeg trykker noen av knappene.

Lenke til kommentar

Jeg har komt inn i recovery menyen. Valgte det innpå telefonen/rom manager. Nå får jeg opp menyen og klarer å navigere opp og ned ved hjelp av volume, men får ikke valgt noe. Får kun opp det iconet midt på skjermen når jeg trykker noen av knappene.

Du velger med "power" tasten. Altså den du trykker på for å slå på telefonen :)

Lenke til kommentar

Ser der ja. Jeg måtte ta ut batteriet. Tror "programmet" hang seg litt første gang. Kjører en full backup før jeg går i gang og installerer revolution. Greit å ha noe rulle tilbake til i tilfellet ting skulle skjære seg :)

Edit.

Backup tar evigheter :p

Edit 2.

E: Can't open /sdcard/android_Rvoulution....

Installation aborted :/

Endret av Teac
Lenke til kommentar

faen. nå har jeg valgt format slik som installasjonsguiden bad meg om. Nå har jeg en telefon som kun kommer inn i factory default :/

Kommer ikke inn i den recovery menyen jeg var i. Hvorfor gadd jeg....

Endret av Teac
Lenke til kommentar

faen. nå har jeg valgt format slik som installasjonsguiden bad meg om. Nå har jeg en telefon som kun kommer inn i factory default :/

Kommer ikke inn i den recovery menyen jeg var i. Hvorfor gadd jeg....

hva mener du med factory default?

How to flash?

Download Android Revolution HD and place it on your SD card

In ClockworkMod Recovery go to "mounts and storage" and select: format data (optionally) <---- her

Now go back to the main menu and select "install zip from sdcard" <--- her fikk jeg E: Can't open /sdcard/android_Rvoulution.... Installation aborted :/

Select "choose zip from sdcard" and point the location of downloaded .zip file

Er jeg heldig så klarer jeg å komme meg inn igjen dersom jeg installer rom manager igjen og velger å boote i ClockWorkMod

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Hei jeg har et problem med easy radio tool 2.2 når eg trykker på radio s off. super....... kommer det bare opp en feilmeding. hva gjør eg feil?

etter jeg trykker på do it kommer det opp unknown error probably connection. har lastet inn visionary+ på telefonen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...