Simkin Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Kan jeg forresten flashe hvilken som helst radio på hvilken som helst versjon? Har søkt gjennom tråden, og sett at du har tatt i bruk følgende; Radio_12.39.60.19_26.06.04.06_M Er det safe å flashe denne på en 1.32.405.6-versjon, eller burde jeg vente til jeg har lagt inn Revolution HD først? Håper på raskt svar.. Du kan like godt vente spør du meg. det er mange radioversjoner, og har sett att det er mange brukere som bruker mye forskjellig, men jeg er fornøyd med den jeg bruker værtfall, gode signaler og batteribruk. jeg prøvde først 12.28e.60.140f_26.04.02.17_M2_SF, men jeg opplevde litt varierende signaler med den. Endret 3. mars 2011 av Simkin Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Bare jeg som sitter og venter på den nye revolution HD skal bli lastet opp? Du er ikke aleine.. Har fått beskjed om at den skal være oppe før midtnatt hvis alt går som det skal. Den er ute på testdrive nå, altså at den er sendt til noen utvalgte brukere som får teste.. +1 Sitter å vente.. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Og det drøyer og det drøyer.. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ta dere ein bolle, sov 7 timer, stå opp, last ned, innstaler, zomg! Ler hardt om han drøyar det til i morgo formiddag. E-verket vil sikkert merke ein aukning på 10% straumforbruk så lenger Mike ventar med å poste 3,0 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg venter også! Sitter og trykker F5 nå hele tiden Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg venter også! Sitter og trykker F5 nå hele tiden Hvorfor ikke bruke Auto Refresh Plus (Chrome) eller Check4Change (FireFox) så slipper du å slite ut F5 tasten din 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Og det drøyer og det drøyer.. Trodde jeg lastet ned 3.0 men det var 2.1 Endret 4. mars 2011 av Dragonlove Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hva er største forskjellen på revolution og problemfri stock 1.72 ? Hvis HTC ikke har tenkt å slippe oppdatering før til sommeren, må jeg vel bare kjøre igang med custom selv... Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 den nye revolution har enda ikke kommet... jeg mener det er unødvendig å annonsere 3.0 før han får lagt den ut. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 den nye revolution har enda ikke kommet... jeg mener det er unødvendig å annonsere 3.0 før han får lagt den ut. Agreed...skaper bare unødvendig kvalme. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) "Due to many internet issues I have last days ROM will be available for download in the evening. " Hva er største forskjellen på revolution og problemfri stock 1.72 ? Hvis HTC ikke har tenkt å slippe oppdatering før til sommeren, må jeg vel bare kjøre igang med custom selv... Den er mye raskere enn stock.Her er noen punkter som er forbedret fra stock-versjonen: - Official Android 2.2.1 (Froyo) - official HTC RUU 1.84.61.2 - New kernel: 2.6.32.30 (Undervolted & Tweaked) - CPU up to 1.22GHz (vil du gå høyere så må du flashe ny kernel) - GPU+ patch (Improved 2D & 3D Graphics performance - RAM optimizations - Speed optimizations - Very fast, clean & stable - Bloatware applications removed (Amazon MP3, SoundHound, etc.) - All system applications updated to latest available - Improved camera performance - Wi-Fi module improved drivers - Excellent battery life - Speaker volume increased by 20% - Device partitions changed from EXT3 to EXT4 filesystem - SD card EXT4 partition support - ROM is ads-free. It means that you don't need any extra software to get rid of advertisements Endret 4. mars 2011 av Steffen Moss Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 men som jeg sa: unødvendig å annonsere den før han får lagt den ut. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, det var unødvendig. Jeg har prøvd å følge med i tråden, men det er ekstremt vanskelig når det er et nytt innlegg hvert 3 sekund der folk sier "Is it released!??!?!?" "Where's 3.0?!?!?" "I want it NOW!" osv. Han har seg selv å takke. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 3.0 lastes opp as we speak Lenke til kommentar
wolopapa Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei! Jeg har et lite problem.. Når jeg skal se filmene jeg har filmet, kommer det lyd men ikke noe bilde. Og når jeg prøver å filme, hopper den bare ut til menyen og vil ikke filme. Er dette et vanlig problem som er lett å fikse på? Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei! Jeg har et lite problem.. Når jeg skal se filmene jeg har filmet, kommer det lyd men ikke noe bilde. Og når jeg prøver å filme, hopper den bare ut til menyen og vil ikke filme. Er dette et vanlig problem som er lett å fikse på? Ang. det siste problemet ditt, så har jeg også hatt det på min mobil. Merkelig nok har jeg ikke sett noe til det på minst 3 uker nå.. Så det var bare i begynnelsen. Må være en bug av noe slag. Jeg løste det ved å slå mobilen av og på. Det kunne også hjelpe å gå rett inn i videokamera-modus fra app-drawer'n (istedet for å bytte til video fra kameramodus) ... Jeg flashet revolution HD igår og er storfornøyd Venter på den nye oppdateringen jeg å så jeg kan begynne å legge inn noen mods. Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei jeg har et problem med easy radio tool 2.2 når eg trykker på radio s off. super....... kommer det bare opp en feilmeding. hva gjør eg feil? Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hei jeg har et problem med easy radio tool 2.2 når eg trykker på radio s off. super....... kommer det bare opp en feilmeding. hva gjør eg feil? eter jeg trykker på do it kommer det opp unknown error probably connection. har lastet inn visionary+ på telefonen Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 3.0 lastes opp as we speak Oh I'm sorry to ask, but what planet are you from? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) 3.0 lastes opp as we speak Oh I'm sorry to ask, but what planet are you from? Planeten Jorden og den kan lastes ned nå http://xda.ckgaming.co.uk/db_mirror/Android_Revolution_HD-4G_3.0.zip Men fy for tregt det går, alle driver nok å laster ned, hehe Endret 4. mars 2011 av Dragonlove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå