Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det står "Android Version": 2.3.3 Android 2.3.3 Er det stabilt? Det er CM7 du kjører? Hva er egentlig nytt i 2.3.3 i forhold til 2.2.1? Veldig stabil til nå ivertfall Ikke noen merkbare forandringer fra 2.3.2 som jeg kjørte før. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Hjelp!! nå er jeg ganske rådløs her, har prøvd det meste av Antivirus men det kan virke som jeg har en Trojaner på telefonen, den oppfører seg helt merkelig, kan plutselig finne på å gå gjennom mailen, sms, innstillinger, osv... Fikk koplet fra Wifi og Mobilt bredband men det bare fortsetter. Den skriver til og med inn ting i sms feltet eller søk, det som går igjen er ordet Owl ellers så kan det være bare rabbl som dkhsoe for så å bli visket ut igjen. Når dette pågår så skjer det i superfart akkurat som om det er ett robot program eller noe som søker gjennom telefonen. Napp ut batteriet og ta en factory reset, her er en guide. Edit: Merk at dette sletter meldinger og innstillinger på telefonen, men det kan virke som det ikke er noen vei utenom. /Espen Endret 2. mars 2011 av MrEspen Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ok, prøvd dette nå, så får vi se om vi blir kvitt problemet. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Er det noen måte å lagre kontakter på simkort? finner bare ut hvordan man eksporterer til sd kortet. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg tror ikke telefonen har en funksjon som lar deg lagre dine nåværende kontakter på sim-kortet. Det kan jo hende det finnes en app som gjør det for deg, men det første spørsmålet som dukker opp i hodet mitt er: Hvorfor vil du lagre kontakter på sim-kortet? Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Jeg tror ikke telefonen har en funksjon som lar deg lagre dine nåværende kontakter på sim-kortet. Det kan jo hende det finnes en app som gjør det for deg, men det første spørsmålet som dukker opp i hodet mitt er: Hvorfor vil du lagre kontakter på sim-kortet? Da har man jo kontaktene når man tar det i en annen telefon? Endret 2. mars 2011 av Frozenblade Lenke til kommentar
nordang Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Er det noen måte å lagre kontakter på simkort? finner bare ut hvordan man eksporterer til sd kortet. Hvorfor ikke synce det mot google, så har du det for alltid Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg tror ikke telefonen har en funksjon som lar deg lagre dine nåværende kontakter på sim-kortet. Det kan jo hende det finnes en app som gjør det for deg, men det første spørsmålet som dukker opp i hodet mitt er: Hvorfor vil du lagre kontakter på sim-kortet? Er jo kjekt å ha om jeg skulle bytte telefon en gang Er det noen måte å lagre kontakter på simkort? finner bare ut hvordan man eksporterer til sd kortet. Hvorfor ikke synce det mot google, så har du det for alltid Så om jeg kjøper en Windows mobil så funker det? Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Da har jeg funnet en død pixel (eller hva det heter), burde jeg levere inn telefonen pga dette? den synest ikke så veldig bra, men nå når jeg vet den er der så ser jeg den ofte... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Da har man jo kontaktene når man tar det i en annen telefon? Han sa aldri at han ville ta backup i tilfelle han ville ha med kontaktene over til en annen telefon. Sim-kort har begrenset plass både mtp antall nummer man kan lagre og hvor mange bokstaver navnene kan ha. Så spar meg for morobildene og beklager at jeg ville komme til kjernen i problemet. Da har jeg funnet en død pixel (eller hva det heter), burde jeg levere inn telefonen pga dette? den synest ikke så veldig bra, men nå når jeg vet den er der så ser jeg den ofte... Du får ikke fiksa én død pixel. Tror det er minimum 3 du må ha for at det skal gå på garantien. Så om jeg kjøper en Windows mobil så funker det? Skal ikke banne på det, men Google har sikkert svaret. Som nordang så har du jo kontaktene for alltid på Google så du har en bankers backup og som jeg sa tidligere så slipper du at lange navn blir kutta ut. Du kan også eksportere Google kontakter til .csv filer som du bl. a. kan importere til Outlook adressebok. Det er også en mulighet for å eksportere kontaktene til noe Apple Address Book greier (creds av Google ). Lenke til kommentar
Lhui Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Da har jeg funnet en død pixel (eller hva det heter), burde jeg levere inn telefonen pga dette? den synest ikke så veldig bra, men nå når jeg vet den er der så ser jeg den ofte... Jeg har også en. Fikk den kun etter et par uker. Den er utrolig liten, men blikket faller ned på den uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=973276 1.8Ghz overklokk kernel Edit; Merk CM7 Endret 3. mars 2011 av Slettet-aabLQt Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 "2700 on benchmark full OC'd. Screens coming soon. " Jeg er ikke imponert. Jeg får 2400 med Revolution HD med Buzz 1.22GHz kernel. Jeg kjører i tillegg på 1GHz. Har ikke prøvd å overklokke enda. Men nå er Quadrant ekstremt unøyaktig, så man skal ta disse tallene med en teskje salt. (Er flere DHDer som har kommet over 4000 i Quadrant nå f.eks) Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 "2700 on benchmark full OC'd. Screens coming soon. " Jeg er ikke imponert. Jeg får 2400 med Revolution HD med Buzz 1.22GHz kernel. Jeg kjører i tillegg på 1GHz. Har ikke prøvd å overklokke enda. Men nå er Quadrant ekstremt unøyaktig, så man skal ta disse tallene med en teskje salt. (Er flere DHDer som har kommet over 4000 i Quadrant nå f.eks) De bruker IO-patch får, mye bedre ytelse på iops delen av quadrant.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Enda en stor update fra Revolution HD, Versjon 3.0 basert på HTC RUU 1.84.61.2 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=840040 Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Enda en stor update fra Revolution HD, Versjon 3.0 basert på HTC RUU 1.84.61.2 http://forum.xda-dev...ad.php?t=840040 Finnes det en enkel måte og få til HTC Sense + Revolution + 2.3.3? Lurer på om jeg skal forsøke meg litt i kveld. Edit: Eller er det like greit å flashe no-sense-greia, og legge inn Launcherpro? Endret 3. mars 2011 av Luc1fer- Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hør i tråden der, sikkert noen som kan svare. jeg bruker bare den "vanlige" Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kan jeg forresten flashe hvilken som helst radio på hvilken som helst versjon? Har søkt gjennom tråden, og sett at du har tatt i bruk følgende; Radio_12.39.60.19_26.06.04.06_M Er det safe å flashe denne på en 1.32.405.6-versjon, eller burde jeg vente til jeg har lagt inn Revolution HD først? Håper på raskt svar.. Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Bare jeg som sitter og venter på den nye revolution HD skal bli lastet opp? Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Bare jeg som sitter og venter på den nye revolution HD skal bli lastet opp? Du er ikke aleine.. Har fått beskjed om at den skal være oppe før midtnatt hvis alt går som det skal. Den er ute på testdrive nå, altså at den er sendt til noen utvalgte brukere som får teste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå