µT. Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hva er forskjellen på de to S-Off'ene ? I have nooo idea! Jeg er n00b på dette Det tar hvertfall kun 1 min å gjøre det. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Har installert Revolution HD nå. Merker at det er en del prosesser som krasjer. Noen idéer? Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Har installert Revolution HD nå. Merker at det er en del prosesser som krasjer. Noen idéer? Husket du å Format data/Factory reset elns? 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Nei, burde jeg ha gjort det? Kan jeg gjøre det nå etter flashingen, eller er det for sent nå? Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Nei, burde jeg ha gjort det? Kan jeg gjøre det nå etter flashingen, eller er det for sent nå? Ja, du burde ha gjort det. bare gjør det nå, men du må flashe ROM'et på nytt da 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hahah, OK. Er jo ikke så krise. Tar jo kun et par minutter uansett. Gjør jeg dette i Recovery mode eller? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Beklager for alle innleggene. Jeg vil bare være sikker på at jeg ikke ødelegger noe. Nå er jeg i Recovery Mode. Jeg skal trykke "Wipe data/factory reset, så trykker jeg "install zip from sdcard", og voila? Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hahah, OK. Er jo ikke så krise. Tar jo kun et par minutter uansett. Gjør jeg dette i Recovery mode eller? jepp. 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Da var det gjort! Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Da var det gjort! Tusen takk for hjelpen! Der var det elg ja! (hoho, tørr humor!) Bare hyggelig Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 http://www.tu.no/forbruker/article264195.ece Ligger "fulle" Tomtom-kart og funksjoner i locale? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er det "lurt" å flashe ny kernel? Hva forbedres da, bortsett fra muligheten for å kjøre på høyere frekvens? Lenke til kommentar
rico91 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hey alle sammen, jeg bare lurte på noe angående galleri mulighetene for HTC DHD. Jeg har prøvd å lage flere sub-mapper for bilder men det virker som om alt blir oppført automatisk sammen med kamerabildene. Når jeg går inn på galleri så er det kun 2 sub-mapper på listen jeg ser og det er: kamerabilder og allebilder. Så jeg lurte på, er det mulig å få ordna andre sub-mapper på den lista? Jeg har seks "sub folders". Jeg har ikke laget dem selv, men de har opprettet seg selv når jeg f.eks lagrer en hel Zip-fil med bilder fra DropBoxen min. Mappen får da det samme navnet som Zip-filen. Hmm, hvor er det du har plasser zip-filene dine? Så jeg må egentlig da zipe bilde mappene mine.. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ja, jeg lager en mappe med de bildene jeg skal ha, zipper den, legger den i DropBox-mappen min, åpner DropBox på telefonen, åpner den, trykker "Menu"-knappen, og trykker "Pakk ut alle". Det er mulig mappen eller bildene ikke dukker opp i Galleriet med det samme. Ser du dem ikke, så reboot telefonen slik at den laster minnekortet inn igjen. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Jeg sliter fortsatt med å få fulgt guiden på xda for å downgrade'e mobilen. Nå har jeg forsøkt en hel haug med forskjellige kabler, samt forskjellige usb-porter på laptop'en. Resultatet er det samme (se vedlagt bilde). Har nå nettopp vært inne i boot-loader og trykket på "factory reset", uten at det har hjulpet noe. Har kun fått en kjip stock DHD Forøvrig; om jeg velger "recovery" fra boot-menyen så får jeg først opp en hvit skjerm med HTC logoen på, og så en svart skjerm med bilde av en mobil og en varsel-trekant. *Oppdatering* Snakket nettopp med HTC support og hun sa at jeg trolig måtte sende inn mobilen til et av reparasjonssenterene deres, slik at de kunne legge inn ny rom'en på nytt. Dette har jeg naturlignok ikke så veldig lyst til, så jeg håper noen har noen tips om ting jeg kan forsøke. Hun sa at det også kunne være usb-porten det var noe galt med, og da måtte den i så fall byttes. Endret 28. februar 2011 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
SteamWaves Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg sliter fortsatt med å få fulgt guiden på xda for å downgrade'e mobilen. Det eneste jeg kommer på er å skru av telefonen å ta ut batteriet, og deretter ta ut sd kortet. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Du har installert HTC Sync, og programmet finner telefonen? USB-debugging er aktivert? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg sliter fortsatt med å få fulgt guiden på xda for å downgrade'e mobilen. Det eneste jeg kommer på er å skru av telefonen å ta ut batteriet, og deretter ta ut sd kortet. For så å kopiere over de dataene jeg trenger ? Dette hjelper meg vel ikke med å downgrade'e, da jeg er avhengig av å få kjørt de kommandoene for å få til det ? Du har installert HTC Sync, og programmet finner telefonen? USB-debugging er aktivert? Har installert HTC Sync ja og USB-Debugging er aktivert ja, men får ikke kontakt når jeg kobler til telefonen, selv om jeg velger det alternativet når jeg får opp menyen på mobilen. Lenke til kommentar
SteamWaves Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 For så å kopiere over de dataene jeg trenger ? Dette hjelper meg vel ikke med å downgrade'e, da jeg er avhengig av å få kjørt de kommandoene for å få til det ? Det gikk kanskje litt kjapt når jeg skrev. Du kan prøve å ta ut batteriet og sd kortert, å sette dem inn igjen slik at koblingen mellom telefonen og sd kortert startes på ny. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Fungerer det hvis du kobler den til PCen og setter den som diskstasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå