µT. Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg tipper også at HTC vil hoppe rett til 2.4. Jobber de med 2.3 nå så skyter de seg selv i foten da de ikke kommer til å få 2.4 ut døren før 2017. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Har hatt Android Revolution ROM på min DHD i to dager nå, med custom radio og hele pakka. Batteriet varer mye, mye lenger, og det er stas med 1,2Ghz overklokk! Anbefaler alle å roote telefonen og installere custom ROM og radio Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Har hatt Android Revolution ROM på min DHD i to dager nå, med custom radio og hele pakka. Batteriet varer mye, mye lenger, og det er stas med 1,2Ghz overklokk! Anbefaler alle å roote telefonen og installere custom ROM og radio Kjøyrer du 1,2 som vanleg? Altså mellom 245min og 1228 max? Kvar fekk du tak i radio? App, eller noko du innstalera utanom saman med ROM'en? Har du sjekka strømforbruket med CurrentWidget? Edit: Tar den veldig skade av å kjøyre mellom min og max? Endret 21. februar 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Har hatt Android Revolution ROM på min DHD i to dager nå, med custom radio og hele pakka. Batteriet varer mye, mye lenger, og det er stas med 1,2Ghz overklokk! Anbefaler alle å roote telefonen og installere custom ROM og radio hvordan rooter du egentlig? Lenke til kommentar
Athey Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Har hatt Android Revolution ROM på min DHD i to dager nå, med custom radio og hele pakka. Batteriet varer mye, mye lenger, og det er stas med 1,2Ghz overklokk! Anbefaler alle å roote telefonen og installere custom ROM og radio Kjøyrer du 1,2 som vanleg? Altså mellom 245min og 1228 max? Kvar fekk du tak i radio? App, eller noko du innstalera utanom saman med ROM'en? Har du sjekka strømforbruket med CurrentWidget? Edit: Tar den veldig skade av å kjøyre mellom min og max? Kjører 245 min og 1228 max til vanlig ja Radioen flasha jeg via fastboot og kommandolinja på pcen. Dette krever blant annet at du har Android SDK tools installert på pcen, med ADB kommandoen lagt inn i "Path" i tillegg til at du har satt S-OFF. Permanent ROOT DHD How to gain S-OFF EDIT: Sjekk ut http://forum.xda-developers.com for hjelp! EDIT2: Du finner ROMs og radioer på xda-developers, og der har de også fullstendige guider til flashing av ROM og radio. Men start med å få perm ROOT. EDIT3: Overklokking får du til med SetCPU som du finner i gratis fullversjon på XDA-Developers. Og nei, har ikke sjekket strømforbruket med current widget, men jeg merker det godt i praksis Endret 21. februar 2011 av Athey Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) kan forøvrig anbefale Radio_12.39.60.19_26.06.04.06_M :=) ny bootscreen er også et must (jeg bruker denne) http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=10213886&postcount=3580 2 til http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=947688 https://www.dropbox.com/s/hv2t1g1mapmvoty/bootanimation.zip (http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=479796&d=1294086527) Endret 22. februar 2011 av Simkin Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva er fordelene med 2.3 og 2.4 og forskjellen fra den vi har nå? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har begynt å leke med tanken på å roote min DHD. Har den siste programvaren, så må jo først tilbake til den forrige før jeg gjør det. Så videre tenker jeg på en custom rom. Det som hadde vært konge for meg, er at en av Android-guruene her på forumet kunne laget en step by step liste om hvordan man gjør dette. Vet at jeg finner det meste på XDA, men vet også at det er en del der som har drept sin telefon i prosessen. Så en guid på norsk, som var idiot-sikker, hadde vært gull for meg. Noen Android-guruer som tar utfordringen? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Wow! Her er det noe som ikke stemmer! Installer WatchDog Lite og se om det er en prosess som har hengt seg opp. Sidan den ikkje fant noko, så har eg igjen whipa alt, og innstalera ROM'en på nytt. Har i tillegg tatt i bruk ein anna radio (Clicky (den som er merka med stjerne)) Får sjå korleis det gjemg framover no, kjem med ein oppdate seinare i dag/morgo. Takk for all hjelp Steffen! Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Kan man fjerne rooten på tlfen? Og kan jeg roote med 2.2.1 ? Endret 22. februar 2011 av T0rd Lenke til kommentar
µT. Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Er ikke rootet selv, men jeg tror at det er veldig lett å fjerne root. 2.2.1 er, hvis jeg ikke tar helt feil, firmware 1.72, som ikke kan rootes idag. Du må da nedgradere til 1.32 før du kan roote. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Okei så jeg kan ikke roote med 2.2.1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nei, slik jeg vet så er 1.32, 2.2, mens 1.72 er 2.2.1, så du må nedgradere til 1.32 for å roote Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ok, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har hatt Android Revolution ROM på min DHD i to dager nå, med custom radio og hele pakka. Batteriet varer mye, mye lenger, og det er stas med 1,2Ghz overklokk! Anbefaler alle å roote telefonen og installere custom ROM og radio stas med 1,61Ghz overklokk! 1 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har hatt Android Revolution ROM på min DHD i to dager nå, med custom radio og hele pakka. Batteriet varer mye, mye lenger, og det er stas med 1,2Ghz overklokk! Anbefaler alle å roote telefonen og installere custom ROM og radio stas med 1,61Ghz overklokk! Og når kommer de første vannkjølingsystemene? 1 Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har hatt Android Revolution ROM på min DHD i to dager nå, med custom radio og hele pakka. Batteriet varer mye, mye lenger, og det er stas med 1,2Ghz overklokk! Anbefaler alle å roote telefonen og installere custom ROM og radio stas med 1,61Ghz overklokk! Og når kommer de første vannkjølingsystemene? i går Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har hatt Android Revolution ROM på min DHD i to dager nå, med custom radio og hele pakka. Batteriet varer mye, mye lenger, og det er stas med 1,2Ghz overklokk! Anbefaler alle å roote telefonen og installere custom ROM og radio stas med 1,61Ghz overklokk! Bullshit me! Høgaste eg har fått med meg er 1,53. Kva kjøyrer du Linpack? Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har hatt Android Revolution ROM på min DHD i to dager nå, med custom radio og hele pakka. Batteriet varer mye, mye lenger, og det er stas med 1,2Ghz overklokk! Anbefaler alle å roote telefonen og installere custom ROM og radio stas med 1,61Ghz overklokk! Bullshit me! Høgaste eg har fått med meg er 1,53. Kva kjøyrer du Linpack? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=835616 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har hatt Android Revolution ROM på min DHD i to dager nå, med custom radio og hele pakka. Batteriet varer mye, mye lenger, og det er stas med 1,2Ghz overklokk! Anbefaler alle å roote telefonen og installere custom ROM og radio stas med 1,61Ghz overklokk! Bullshit me! Høgaste eg har fått med meg er 1,53. Kva kjøyrer du Linpack? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=835616 Jøss, var ganske lite det. Såg nettopp noko som har sin 1939,2MHz - Htc Desire HD Imponert over at ein med HTC Vision med 1516,8MHz som kjøyrer imponerande 79 MFLOPS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå