Grinchen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Denne saken her fasciner meg litt siden den virker så ufattelig meningsløst hvem gjør sånne ting har dere noen forslag? http://www.nab.no/nyheter/hvem-har-gjort-dette-mot-oss-1.5759947 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Denne saken her fasciner meg litt siden den virker så ufattelig meningsløst hvem gjør sånne ting har dere noen forslag? http://www.nab.no/nyheter/hvem-har-gjort-dette-mot-oss-1.5759947 Det er Punktum-tyven som har gjort det. 1 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Denne saken her fasciner meg litt siden den virker så ufattelig meningsløst hvem gjør sånne ting har dere noen forslag? http://www.nab.no/nyheter/hvem-har-gjort-dette-mot-oss-1.5759947 Det er Punktum-tyven som har gjort det. Og det er? 1 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Det er han som har stukket av med punktum-tasten fra tastaturet ditt. OnTopic: Drittunger som skal tøffe seg tenker jeg. Det vanlige. Endret 3. november 2010 av GrandMa Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Det er han som har stukket av med punktum-tasten fra tastaturet ditt. beklager da om syntaksen min ikke er helt riktig, men er ikke dette litt off topic? 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Og pr.def. finnes finnes det meningsfyllt hærværk?? Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Det er han som har stukket av med punktum-tasten fra tastaturet ditt. OnTopic: Drittunger som skal tøffe seg tenker jeg. Det vanlige. kansje det men hvilke drittunger er ute klokka fem om natta... 1 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Og pr.def. finnes finnes det meningsfyllt hærværk?? Ting som gir mer mening er for eksempel en guttunge hater skolen og tenner på den ikke så lurt selvfølgelig, men det gir en slags logisk mening. Dette her computer ikke for meg... 1 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er han som har stukket av med punktum-tasten fra tastaturet ditt. OnTopic: Drittunger som skal tøffe seg tenker jeg. Det vanlige. kansje det men hvilke drittunger er ute klokka fem om natta... Overraskende mange. :/ Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Det er han som har stukket av med punktum-tasten fra tastaturet ditt. OnTopic: Drittunger som skal tøffe seg tenker jeg. Det vanlige. kansje det men hvilke drittunger er ute klokka fem om natta... Overraskende mange. :/ Du har sikkert rett. Arbeidsomme er de iallefall er oppe til fem om natta for å slepe tunge kampesteiner til en barnehage for å knuse vinduer... 1 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Og pr.def. finnes finnes det meningsfyllt hærværk?? Ting som gir mer mening er for eksempel en guttunge hater skolen og tenner på den ikke så lurt selvfølgelig, men det gir en slags logisk mening. Dette her computer ikke for meg... Kanskje barnehageungene var dritt lei barnehagen og snek seg ut klokka 5 på natta? Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Og pr.def. finnes finnes det meningsfyllt hærværk?? Ting som gir mer mening er for eksempel en guttunge hater skolen og tenner på den ikke så lurt selvfølgelig, men det gir en slags logisk mening. Dette her computer ikke for meg... Kanskje barnehageungene var dritt lei barnehagen og snek seg ut klokka 5 på natta? Jeg tror faktisk ikke barnehagebarn innehar den fysiske styrken det krever å hive kampesteiner gjennom vinduer... 1 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Skulle faen med sett ungdomsskolen jeg gikk på når jeg gikk på ungdomsskolen. Nye vinduer ble knust hver fuckings helg. Halve skolen var bare svart teip. Knust vinduer er kjipt i en barnehage naturligvis, men det å begynne og stenge faenskapen på grunn av det er bare overspilling fra barnehagen sin side. Hadde tatt de 30 minutter å fjerne glasskårene og holde ungene unna i den tiden. Pøblene burde så smekk på pungen bokstavlig talt though. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nei, hærverk er en styggedom. Senest i dag var jeg å handlet mat, og kom tilbake til bussterminalen. Der hadde noen vært så "artig" at de hadde revet bort rutetiden, så jeg gikk for å se når en annen buss (som går samme vei) gikk, og satt meg så ned på benken i skuret. Da kom det et vindpust i nakken, og det visste seg at en eller annen idiot hadde kastet en brostein rett igjennom glassveggen. Så, ly for vinden, nei, det fikk jeg altså heller ikke. Vedkommende som har gjort dette burde vært piska på ballene med en flisete vaier. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå