MysticoN Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei, skal skaffe meg et nytt kredit kort (KK) og har valgt design ditt egent kort. Nå er det bare å finne et bilde da. Hadde en liten artig tanke med å finne et bilde av et AMEX gull kort, redigere vekk alt av kort nummer, utløps år, sette et bilde av meg istedenfor det bilde som er der og redigere skriften til Norway Express eller Trustrup Express. Men mine adobe kunskaper er ikke på topp så lurer på om noen kunne hjelpe meg eller har andre forslag til design? Lenke til kommentar
Akat Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei, skal skaffe meg et nytt kredit kort (KK) og har valgt design ditt egent kort. Nå er det bare å finne et bilde da. Hadde en liten artig tanke med å finne et bilde av et AMEX gull kort, redigere vekk alt av kort nummer, utløps år, sette et bilde av meg istedenfor det bilde som er der og redigere skriften til Norway Express eller Trustrup Express. Men mine adobe kunskaper er ikke på topp så lurer på om noen kunne hjelpe meg eller har andre forslag til design? ...tror et slikt design på et KK ville vært å dra det for langt - litt tynn is ifht hva som er lovlig, for å si det mildt... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 var vel litt redd for det, men noen forslag til KK design da? klarer ikke å bestemme meg var vel litt redd for det, men noen forslag til KK design da? klarer ikke å bestemme meg Lenke til kommentar
Akat Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 var vel litt redd for det, men noen forslag til KK design da? klarer ikke å bestemme meg var vel litt redd for det, men noen forslag til KK design da? klarer ikke å bestemme meg jeg har bilde av meg selv sammen med far på fjelltur! Bare et lite tips: unngå kjærestebilder...venninna mi fikk plutselig et kort med x'n på her om dagen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå