gerrardo Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva er det beste kreatinet? Mono? Og hvilket merke? Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/prestasjonsker-5/kreatin-3/krea-bolic-270-kapsler Hva med denne? Lenke til kommentar
morgster Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 http://proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Kreatin--and--Styrke/Kreatin/Monohydrate/Kreatin-500g-Proteinfabrikken-Proteinfabrikken-10040.aspx Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Har noe kre-alkalyn fra gg her.. Men har hørt at det ikke skal være så bra? Noen med erfaring? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg bruker W12, som du får kjøpt på grensa i sverige. Det er "ulovlig" i norge, men av samme grund som Redbull var ulovlig. Kroppen min tok opp sykt med vann når jeg brukte det Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Jeg har bestilt 1 kg med monohydrat fra star nutrition. Problemet er doseringen, hører forskjellig alle steder.. KAn noen fortelle meg hvilken dose jeg skal ta? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Monohydrat, er monohydrat. De første periodene kan man ta inn 25g kreatin hver dag. Men etterhvert sier det stop, og kroppen tar opp max 5g per dag og pisser ut resten. Har god erfaring med kreatin monohydrat fra Tech Nutrition. Prøvd et par merker, men skal kjøpe fra TN igjen neste gang.. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Hvordan skal jeg fordele det på dagen da? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tviler på at det har noe å si.. Men alltids greit å fordele ting gjevnt utover dagen. Spesielt de tidspunketne du vet at du kommer til å drikke en del vann på. For vann er viktig når du går på kreatin monohydrat. Ellers så faller hele vitsen bort Jeg liker å ta diverse tilskudd etter trening, for da er kroppen ekstra mottagelig for næring, vann og.. egentlig alt. Også under restutisjonsfasen som har en ramme på gjennomsnittlig ca 48 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå