Superparanoid Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Ser ut til at jeg må formatere pc'n, men jeg er avhengig av at jeg først kan få tatt backup av alle epostene jeg har mottatt/sendt og alle kontaktene jeg har i Microsoft Outlook. Så langt har jeg ikke funnet ut hvordan man gjør dette... Edit: Kan legge til at jeg har Microsoft Outlook 2007 og Windows 7 Endret 2. november 2010 av Superparanoid Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Den informasjonen blir vel lagret i datafilen, så bare å ta backup av den! Du kan lese litt HER, og rundt på den siden, der står det masse om datafiler Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Takk for linken, men fremgangsmåten for å finne igjen hvor epost er lagret på Windows7 må være helt annerledes. Finner ikke en gang noe som "Documents and settings"... Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 "Documents and settings" heter "Brukere" på Vista og oppover! Men du kan gå inn på innstillinger i Outlook og så datafiler og velge åpne mappe, da kommer du rett til filen (husker ikke akkurat menyvalgene, da jeg ikke kjører office 2007 lenger) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Jepp, jeg fant fila som heter Outlook.pst. Ved å legge den inn igjen i Outlook etter formatering og reinstallasjon, vil alle epost, mapper og innstillinger være slik de var? Eller må jeg konfigurere hver epostkonto på nytt? Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Mener epostene, kontaktene og kalenderen ligger der inne, mens e-postkontoene må du konfigurere på nytt... Gjerne prøv det på en annen maskin eller bruker før du reinstallerer, siden jeg ikke tørr garantere at det er slik Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Takk for kjempefin hjelp! Jeg prøvde på en annen maskin, og det ser ut til at alt fulgte med over - til og med kontoene var ferdigkonfigurert! Problemet mitt nå etter at jeg har formatert pc'n er at den fortsatt er like ustabil... Den henger seg støtt og stadig. Først skjedde det bare når jeg var på nettet, men etterhvert skjedde det også når jeg benyttet andre programmer. En formatering hjalp altså ikke. Lenke til kommentar
Nrp Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 hej hej kig på www.mxhotel.no - backup af alle data fra outlook til en anden outlook eller til en personlig webmail. enkelt og greit og koster intet.. niels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå