Fryth Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) En smule usikker når det gjelder hvor jeg skal poste dette, men wordpress er jo php(?) så satset på php-stedet. Til saken: Jeg har domene hos domeneshop.com og host hos gigahost.dk. Jeg åpna nylig en wordpress-side og begynte å ordne på den på temp-url'en jeg fikk hos gigahost. La oss si "tempurl.com". Men nå som siden er oppe og går, går jeg til den egentlige url'en. "eksempel.com" Men! Alle linkene på siden linker til "tempurl.com/whatever"! De burde jo linke til "eksempel.com/whatever" istedet! Hva har skjedd galt? Kan prøve å gi mer info om jeg har forklart for dårlig. Mange takk på forhånd. EDIT: Om noen skulle få samme problem: Problemet var at jeg "installerte" wordpress i tempurl'en. Så jeg slettet databasen, laget en ny, og installerte wordpress på nytt i den riktige url'en. Om det var noe å forstå.. Fullt mulig det finnes bedre løsninger, men dette fungerte hvertfall for meg(: Endret 2. november 2010 av Fryth Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Se i wordpress sin konfigrasjons meny. Skal stå der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå