anderslien Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg lurte på hvor mye en SPV Microsoft Mobile koster? På denne linken så står det at den koster 2000kr i Storbritania.. Er det riktig? http://www.amobil.no/index.php?article=147&visual=1 Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Ja, men hva skal du med den da? Er jo ikke Orange her i Norge.. Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Grunnen at den er så billig, er nok at Orange sponser noe vilt. Dersom telenor hadde laget en telefon, hadde den kostet lite den og Grunnen er jo enkel - så lenge du har telefonen, MÅ du ha abb fra telenor (eller orange da). Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg trenger ikke å bruke Telenor eller Orange, fordi den er ikke sperret til noen operatør. Men grunnen til at jeg spør om hvor mye en SPV koster er fordi jeg kanskje skal bytte min Sony Ericsson P800 mot en SPV Microsoft Mobile. Bør jeg det? Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg kjenner ikke så godt til telefonene at jeg vet hvilken du burde velge. Men jeg skulle tro den er sperret. Det er Orange som står bak oppdateringene i telefonen, og priskuttet på 3000,- kroner. Regner med at de vil ha noen kroner igjen for det Edit: Det er Q7070 vi snakker om.Om ikke, se bort ifra alt jeg har sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå