Hotel Papa Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei Er det noen som vet hva som skal til, for at jeg kan koble min iPhone/iPod til anlegget i bilen min? Det er en VW Passat '02 Highline. Jeg har CD veksler i bilen. Har googlet litt og lest et par tråder inne på passatworld, hvor de sier at man kan koble en iPod til den kontakten som går til CD veksleren. Vil det si at man ikke kan ha både CD veksler og iPod tilkoblet? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Du finner kanskje produktet du leter etter HER. Om du sender mail der i tillegg så får du helt sikkert svar på spørsmålet ditt, aner ikke om noen i Norge som har mer peiling på slike ting. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Bruk en FM-radio sender Funker fett! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Det har jeg prøvd, og nei, det funka ikke fett for meg Takk for linken nahojdat! Vet du om de har en fysisk butikk man kan besøke? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fant UNIVERSAL VANNBESKYTTELSE for høyttalere der også. Ingen fysisk butikk men: "Vårt kontorverkstedlagerutsalg er åpent etter avtale" Info Det er super service der men enkelte ting kan det ta litt tid før varene kommer (ikke helt sikker på hvor mye det er på fysisk lager). Anbefales uansett, pga servicen og mange spesielle produkter de fleste andre ikke får tak i.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Hehe nice! Ser de har monteringsverksted i Skiptvet. Det er rett borti gata her Fikk litt lyst på en sånn LCD skjerm, men det var litt dyrt =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå