Bjarnemann Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei, har Ubuntu 9.10 her, og kjøpte meg et Ati 5770 for en stund tilbake. Installerte driver slik jeg alltid har pleid å gjøre, og alt ser ut til å fungere perfekt mtp ytelse. Men, jeg har fått et veldig irriterende vannmerke i nederste høyre hjørne av skjermen, der det står "AMD Unsupported hardware". Har søkt litt på Google, og ser at det er løsninger for dette problemet, men det er forklart på en måte jeg ikke forstår. Har brukt Linux mye, men har ikke mer peiling enn at jeg kan klikke meg rundt og paste inn enkle kommandoer i terminalen. Når da folk kommer med løsninger som involverer å gjøre det og det med flgrx, installere xorg manuelt, og deretter ett eller annet med ssh mister jeg tråden rimelig fort Noen som har vært utfor samme problem før, og kan forklare en som ikke har så mye peiling hvordan han blir kvitt det? Cheers Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Bare gjetter, men kanskje du skulle oppgradere til 10.04/10? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Har tenkt tanken, men atm bruker jeg mobilen som modem, så da får jeg ikke så mange MB igjen etterpå Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kjenner du ingen som brenne ei plate til deg da? Eller på USB? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Men da må jeg jo reinstallere hele saken oder was? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Nei, du kan jo oppgradere på vanlig måte via CD eller USB. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Da gjør jeg det, takk for hjelpa Lenke til kommentar
Del Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Sørg for å gå for 10.10, den åpne driveren i 10.04 funker ikke med HD5770. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Takk, da gjør jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå