Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærestetyv?

Gjest kjærestetyv

Anbefalte innlegg

Jeg vi si at begge er med på det. Han vet ho har dame, prøver likvel, ho vet at ho har kjæreste, prøver likevel.

Det å gå til en ny en fra et forhold kan faktisk bare være en kort happening, og så angrer man på at man ødela et forhold hvor man hadde vert sammen lenge og begge var glad i hverandre osv. Alt for å "prøve" nytt gress. Hva om hun ikke føler at du var noe for henne likevel, men du føler kanskje at hun er midt i blinken for deg. Jenta mister to forhold, eller må være stuck med deg og tvinge seg til å være med deg likevel, for hun kan drite i det gamle forholdet hun dumpa for deg.

Jeg ville ikke en gang vist at jeg var interessert. Gjør jeg det er det lettere å faktisk få noen til å dumpe forholdet sitt, begynne å tenke negative ting som man aldri tenkte på før bare fordi det er en annen som flørter med en tone som får deg til å bli litt hypnotisert. Man flørter med fordi man tenker, tja h*n her var jo vaktisk enda mer åpen og lett å prate med jo en typen min! Uansett om h*n skulle være mindre eller mer attraktiv.

Så, jeg ligger helt lavt, prøver ikke å gjøre noen tegn til at jeg er interessert. Da h*n en gang blir singel, DA tar jeg skritt for skritt.

HA RESPEKT FOR ANDRE I ET FORHOLD!

fysisk utro, eller ikke. Datamaskinen, websex osv osv er like mye vondt som fysisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest kjærestetyv

Tydelig at dette engasjerer...

Nå kommer det ikke så veldig klart frem i innlegget, men jeg er ikke noen "fan" av kjærstetyveri, og det er vel det som er grunnen til at jeg ikke har gjordt noe fremstøt. Og sålangt vil jeg ikke si at jeg har vært en kjærestetyv. Er igrunn ganske klar på at jeg ikke vil stå igjen som han som grusa både det opprinnelige forholdet for jenta, og i værste fall grøftekjører det vi to evt. fikk. Og de som skriver at er hun først utro en gang, er sjangsen stor for at en får tilbake med samme mynt stor, det er jeg faktisk ganske enig i.

Dessuten, om jeg skriver, jeg har sett på henne som en venn, hvordan hun har sett/ser på meg vet ikke jeg, desverre. Og når vi har møttes, har det igrunn aldri vært planlagt, det har igrunn mer eller mindre skjedd tilfeldig, ihvertfall fra min side.

Om hun holder ting sjult for kjæresten sin (som jeg ikkje kjenner eller har noen felles kjente med, såvidt jeg vet) får nesten bli hennes sak. Jeg føler ihvertfall at jeg har spillt rent sålangt.

Og for å gjøre det helt klart, jeg beveger meg ikke til "neste steg" før en evt. kjæreste er ute av bildet. Å kjøre to biler samtidig blir bare tull, der har enkelte i omgangskretsen min vært borti, både som "passasjer" og "sjåfør"... :p

Men det jeg føler er riktig (ihvertfall nå) er å sitte på stolen sin, og heller være venn, og kanskje se det litt mer ann, noe jeg egentlig har gjordt nesten et halvår ;)

Men kom gjerne med flere innspill!

Lenke til kommentar
Gjest kjærestetyv?
Men kom gjerne med flere innspill!

For din egen del, ikke sitt og vent på at hun skal bli ledig. Det finnes mange andre.

Joda, for all del.

Men det viser seg, gang på gang, på gang at jeg alltid finner damer som er opptatt. Slår aldri feil. Mulig det er jeg som har for høye krav? Tenker ikke da på utseende, det er ikke det jeg tenker på når jeg sier høye krav. Tenker da mer på at en har det trivlig isammen, og alt det greiene der, så får akkurat utseende komme litt etter. Men å sie det ikke betyr noe, det er i tilfelle det samme som å lyve. Det sies jo at til eldre en blir, til særere blir en... ;)

Lenke til kommentar

Godt å se at TS har et mer balansert, moralsk og etter min mening, fornufftig syn på situasjonen enn en del av de andre debatantene her.

Normer og andre uskrevne regler er til for en grunn og bør følges, selv om de ikke er offisielle (nedfelt av staten).

Er enig med TS, foreløpig har han holdt sin sti ren, stick to that road :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere råder TS fra å prøve seg! Dama har jo alt vist tendenser til å være usikker på forholdet og vurdere andre gutter. Om TS ikke får henne, kan det være hun blir med den neste karen som prøver seg på henne.

Lenke til kommentar

Er da ikke TS's skyld hvis dama han er interessert i er utro mot kjæresten. Og med mindre TS faktisk kjenner kjæresten til dama, skjønner jeg ikke hvorfor han skal ta så mye hensyn osv.. :ermm:

Jo, det er det. De er to om det.

Hva er det for noe tull? Hvis jeg hadde hatt en kjæreste, og hun var utro, ville jeg aldri gått på han/hun som dama var utro med. Jeg ville tatt det med kjæresten, eller rettere sagt eksen. Og når jeg tenker meg om, ville kanskje ikke tatt det opp, men bare gjort det slutt uten å si så mye, egentlig.

Jeg sa ingenting om hvem man "går på", men at begge to har gjort noe galt, ikke bare den som er i forholdet.

Lenke til kommentar

Jeg sa ingenting om hvem man "går på", men at begge to har gjort noe galt, ikke bare den som er i forholdet.

Hvorfor det? Det er jo en person som i dette tilfellet ville vært utro, og det er ikke trådstarter.

Man er jo medskyldig, er det så vanskelig å fatte?

Lenke til kommentar

Medskyldig? For et ordvalg. Isåfall er kjæresten hennes like "medskyldig" som ikke klarer å være bra nok for henne så hun må flørte med andre gutter. Nei as, skylden om hun er utro, er ene og alene hennes. TS har ingen skyld.

Lenke til kommentar

Medskyldig? For et ordvalg. Isåfall er kjæresten hennes like "medskyldig" som ikke klarer å være bra nok for henne så hun må flørte med andre gutter. Nei as, skylden om hun er utro, er ene og alene hennes. TS har ingen skyld.

Medskyldig, ja, slå det opp om du er usikker på betydningen. Jeg likte denne: "så hun må flørte med andre gutter" :w00t:

Lenke til kommentar

Medskyldig, ja, slå det opp om du er usikker på betydningen. Jeg likte denne: "så hun må flørte med andre gutter" :w00t:

Jeg synes du har et rart syn på det å være kjærester. o_O Som jeg har sagt før, jenta tilhører ham ikke. Hvis det er TS og jenta som er "meant to be" og jenta liker TS, så er det ingen grunn til å la være.

Lenke til kommentar

Isåfall er kjæresten hennes like "medskyldig" som ikke klarer å være bra nok for henne så hun må flørte med andre gutter.

Tuller du eller? Fy faen for et latterlig og umodent utsagn. Ut i fra det jeg leser om dine meninger om dette temaet ser det heller ut som du prøver å forsvare handlinger som du allerede selv har begått. Men det er i alle fall fint å se at enkelte jenter er like kalde og kyniske som dere vil ha oss mannfolk til å være.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Tuller du eller? Fy faen for et latterlig og umodent utsagn. Ut i fra det jeg leser om dine meninger om dette temaet ser det heller ut som du prøver å forsvare handlinger som du allerede selv har begått. Men det er i alle fall fint å se at enkelte jenter er like kalde og kyniske som dere vil ha oss mannfolk til å være.

For et ENDA mer latterlig utsagn og unnskyldnings-anklage. :mad: Jeg har ALDRI vært utro :mad: , og vet du hvorfor, fordi jeg har vært fornøyd med forholdet og ikke ville miste gutten min ved å gjøre noe så dumt!

Det er tydelig at denne jenta ikke er så redd for å miste sin kjæreste ved å flørte med en annen, og da er hun vel ikke glad nok i kjæresten in the first plave.

Skjønner IKKE hva du skriker om heller, om TS liker jenta og jenta liker TS, hvorfor skal de ikke kunne være sammen? :love: Det er ingenting "kaldt og kynisk" ved å mene det, nå tuller du fælt her.

Grunnen til at du måtte poste som gjest er vel at da tør du å komme med slike personlige anklager og en så latterlig post.

SUPER-MINUS om det hadde gått an! :mad:

Endret av dkny
Lenke til kommentar

For et ENDA mer latterlig utsagn og unnskyldnings-anklage. :mad: Jeg har ALDRI vært utro :mad: , og vet du hvorfor, fordi jeg har vært fornøyd med forholdet og ikke ville miste gutten min ved å gjøre noe så dumt!

Det er tydelig at denne jenta ikke er så redd for å miste sin kjæreste ved å flørte med en annen, og da er hun vel ikke glad nok i kjæresten in the first plave.

Skjønner IKKE hva du skriker om heller, om TS liker jenta og jenta liker TS, hvorfor skal de ikke kunne være sammen? :love: Det er ingenting "kaldt og kynisk" ved å mene det, nå tuller du fælt her.

Grunnen til at du måtte poste som gjest er vel at da tør du å komme med slike personlige anklager og en så latterlig post.

SUPER-MINUS om det hadde gått an! :mad:

Om hun ikke er glad nok i kjæresten sin burde hun slå opp før hun setter i gang med noen andre. Og TS burde holde seg unna all together.

Og jeg skriker ikke, jeg blir forbanna når jeg ser at du antyder at er typen til dette kvinnfolket sin feil at hun driver å hopper på andre. Han vet mest sannsynlig ingenting. Verken om at han er for "dårlig" eller at hun driver å flørter rundt. DET er problemet mitt her, fordi jeg vet så alt for godt hvor hardt man går på trynet når det først smeller. Sånne folk fortjener ikke å bli tatt i forsvar, fordi de har ingen idé om hvor mye skade de kan gjøre mot personen som blir sittende igjen. De er egoister, rett og slett. Jeg har null respekt for egoister, og null respekt for de som tar dem i forsvar, og nærmest unnskylder dem også.

Grunnen til at jeg poster som gjest er at jeg ikke har bruker her, og bare derfor. Så får du tro hva du vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sa ikke at det er kjærestens feil, jeg sier det er like mye hans feil som TS sin. Dvs INGEN.

Den som er i et forhold, dvs jenta her, har ALL skyld om den er utro. Det er jo ikke TS som er utro! Og om hun faktisk ikke hadde vært interessert kan hun jo bare si at han skal holde seg unna. :ermm::ermm:

Om jenta gir grønt lys, er det fritt frem, mener jeg.

Jeg unnskylder ikke TS, fordi DET ER INGENTING Å UNNSKYLDE! Det er ikke han som er den utro. Og kjærlighetsmessig, er det ikke like ille å prøve seg på noen som en random gutt er avstandsforelsket i som en som en random gutt er kjæreste med? Isåfall kunne man jo nesten ikke prøvd seg på noen. ><

Som sagt, man kan ikke basere et forhold på at man skal skjerme jenta fra alle andre gutter, og at alle andre gutter skal holde seg unna henne, sånn som du mener.

Det skal baseres på at jenta er så glad i kjæresten at hun ikke vil være med andre gutter. :):yes:

Endret av dkny
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...