Slettet-YGj9hz Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei Jeg fikk brev idag 02.11.10 om at jeg skal opp i eksamen på mandag 08.11.10.... i 2 eksamner.. da har jeg 2 spm: Er det lov å gi privatisteksamensdato på så kort varsel? Er det lov å sette opp en person til å ha 2 eksamner på samme dag? håper på raskt svar! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det er lov å gi så kort varsel ja, men ikke på samme dag. Ring dem i morgen, så flytter dem den ene eksamenensdatoen skal du se. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvilke eksamener skal du opp i? Lenke til kommentar
Slettet-YGj9hz Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Takk for svar! Da ringer jeg i morgen å ber om utsettelse på den ene. Skal opp i treningsledelse 3 og aktivitetslære 3:) Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Privatisttidspunktene pleier å stå på profilsiden din på privatistweb, så jeg tipper de har stått der en stund.. Brevet med oversikten kommer som regel en god stund etter oppmeldingsfristen er ute. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det kom for noen dager siden hos meg. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Dagene for muntlig pleier ikke å være klar før en god stund etter oppmeldingsfristen. For skriftlig er dagene klar før oppmelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå