The 5 element Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har ein 2,5 sata disk som har nesten tatt kvelden. Den stod som OS disk, men ville ikkje starte. Tok den ut og har kopla den til ei anna maskin med USB og den kjem opp ei lista over HD ei lita stund så forsvinn den att. Står berre å seier klikk klikk. Da er sjølvsagt bilete på den som eg prøver å få ut, men da er ikkje enkelt. Har prøvd å kople den til ei Ubuntu maskin, men der får eg berre feilmelding når eg prøver å gå inn på HD. No har eg nokre frå veldig kort tid på meg mellom kvar gong stoppar å kopiere. Er da noko anna eg gjere for å få ut filene? Har holdt på i ein del timar og byrjar å bli lei, spesielt sidan da ikkje er min HD, og eg har gjentatte gonger sagt dei må huske og ta backup. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Istedet for å begynne å kopiere filer når du får den opp på en Windowsmaskin kan du prøve å kjøre checkdisk. Dette kan hjelpe. Ellers så kan du jo teste program som Norton Ghost å se om den klarer å ta image av harddisken. Jeg har også hatt suksess ved å "kakke" litt på disken hvis den henger seg opp Uansett, lykke til. Har selv sittet i uendelig mange timer med lignende problemer. Den siste opplevelsen jeg hadde så statet faktisk disken akkurat når jeg hadde gitt opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå