Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Be med en jente hjem =) For tidlig?

Gjest Interessert_Gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Interessert_Gutt

Hei :)

Har blitt litt kjent med en jente jeg liker veldig godt over msn, og istad så møttes vi og snakket såvidt, fikk blikkontakt og sånt :)

Har veldig lyst til å høre om hun har noen planer for helgen, og så eventuelt høre om hun ikke har lyst til å ta en tur for å bli litt bedre kjent :) Ta et par øl og kose oss :)

Men lurer på om det kanskje er litt for tidlig? Jeg har veldig lyst til å treffe henne igjen og har ikke så mange måter annet enn å spørre slik. Vi går på samme skole men sjeldent jeg ser henne der :/

Er bare redd for at hun skal si nei, da dør jeg på innsiden :(

Takker for alle bidrag =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare spør. Hvis hun sier nei, så ville det sikkert ikke hjulpet å vente noen dager, uker eller måneder til. Ikke føl at du må ha kjent en person kjempelenge for å tilbringe tid med ham eller henne. Hvis dere har en god tone så langt, så vil hun sannsynligvis godta invitasjonen.

Når det er sagt, så er det ikke alle som er komfortable med å komme hjem til andre mennesker. Så kanskje du vil vurdere å be henne med på noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest Interessert_Gutt

Skjønner :)

Du har ikke noe forslag til hva jeg kan be henne med på da? Er kino litt gammeldags? :p

Er ikke så veldig kreativ av meg =p

Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke mer kreativ enn at jeg ville sagt kino selv. Men kanskje dere kan gå et sted og ta en kaffekopp, hvis dere drikker denslags skvip.

Du må nesten selv føle på om det passer å be henne med hjem. For alt jeg vet behøver du ikke å få et annet svar på det. Jeg har selv bedt jenter hjem for å se en film og prate, og alle har takket ja. Noen inviterer seg selv, til og med. Men jeg ble ikke kjent med noen av dem over msn. Det har vært jenter jeg går på skole med og har sett hver dag over lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...