Xp3ri3nZ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei eg installerte et program som heiter System Mechanic Professional v10.0.0.68 . Det skulle gjøre pcen 300 prosent raskere osv. Men etter eg hadde kjørt optimiceren i det programmet så er google crhome heilt fucket! Tar opp vg.no fks så er det helt på tryne! Har prøvd å avinstallere crhome men hjelper ikke, Har sellfølgelig slettet System Mechanic nå! Internet Explorer fungere helt som den skal, men crhome er helt på tryne. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvilket operativsystem kjører du? Du kan jo evt se om den har lagt inn noe i HOST filen på PCen. I Windows 7 skal den iallefall ligge her "C:\Windows\System32\drivers\etc". Filen inneholder dette default: # Copyright © 1993-2009 Microsoft Corp.# # This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows. # # This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each # entry should be kept on an individual line. The IP address should # be placed in the first column followed by the corresponding host name. # The IP address and the host name should be separated by at least one # space. # # Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual # lines or following the machine name denoted by a '#' symbol. # # For example: # # 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server # 38.25.63.10 x.acme.com # x client host # localhost name resolution is handled within DNS itself. # 127.0.0.1 localhost # ::1 localhost Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Ja eg kjører windows 7 64byte versjonen. Eg fant ikke den host fila i system32\drives Noen som har noen tips?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå