ronsolib Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei! Jeg har et trådløst nettverk i leiligheten min som blir brukt av en Mac, en PC og to iPhoner. På Macen og PCen fungerer det trådløse nettverket som regel greit, men på iPhonene er det håpløst. Og når vi får besøk av folk som har med seg PC/Mac/iPhone etc. er det umulig for alle å være på Wifi samtidig. På iPhonen går som regel vanlig surfing greit, mens å hente ny e-post, bruke applikasjoner som krever nettilgang eller å laste ned noe aldri fungerer og operasjonen 'timer ut'. Hvorfor? Linjen jeg sitter på er bra og selv om routeren ikke er den dyreste i verden bør den vel klare mer enn to trådløse tilkoblinger samtidig? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Sannsynligvis itunes som skaper for mange tilkoblinger og krasjer router. EDIT: agvg hadde et bedre svar Endret 3. november 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hva slags oppkobling har du og hvilken router? Hvilken IP får utstyret som er oppkoblet? Du har ikke kabelbredbånd med tre IP-er og du har koblet til modemet i switchen i steden for i WAN på routeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå