zaler Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Vurderer å ta meg en tur ens ærend for å shoppe litt, noen som har vært der før, har de fete klær, for litt unge folk som er moteinteresserte? Jeg er ung gutt som vanligvis handler på Volt, Carlings, Follestad, Gant osv.. Takk for respons! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Tja, du skal ha flaks for å finne noe særlig. Stort sett bare kjipe/harry greier. Men hvis du handler på Carlings til vanlig er det vel harry klær du er ute etter, når jeg tenker over det. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Ja, du kan ha flaks å finne noe. Har selv gjort et par kupp der. Men det kan til tider være vanskelig å finne små størrelser i skjorter osv. Lenke til kommentar
zaler Skrevet 2. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Men hvis du handler på Carlings til vanlig er det vel harry klær du er ute etter, når jeg tenker over det. Ser ikke den as, sorry. Siden når er Levi's og Nudie jeans harry? Endret 2. november 2010 av zaler Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Du kan finne ganske mye der, problemet er at det er ofte umulig å finne størrelser. Bukser kan du bare glemme dersom du har en normal kropp. Du må enten ha veldig lange ben og være veldig bred rundt midjen, eller veldig lav og være veldig bred rundt midjen for å finne bukser som passer. Det samme gjelder sko. Her må du ha enten gigantiske føtter eller minimale. Å finne noe i størrelsen S er sjeldent å finne dersom du skal innom Samsøe Samsøe, Follestad, Høyer og IC Companys. Disse er vel de du burde stikke innom. Medium er mulig å finne, det samme er large, resten er XL og oppover. Butikkjedene sender ikke de beste varene sine til outletet, men om du er heldig finner du noe som du liker og som passer, men som nevnt er det mye kjipt og dårlig med størrelser. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Outlet One er bedre. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Men hvis du handler på Carlings til vanlig er det vel harry klær du er ute etter, når jeg tenker over det. Ser ikke den as, sorry. Siden når er Levi's og Nudie jeans harry? + 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå