Fiskargut Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det spanske fotballmagasinet Don ABlon har pekt ut verdens 100 største fotballtalenter...og Singh(VIF) og Henriuksen(RBK) er på listen.... andre kjente navn er Balotelli,Bale og Wilshere... hva mener Dere, hører Singh og henriksen til på listen? Fullstendig liste her Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg ser ikke nok VIF-kamper til å kunne uttale meg om Singh (personlig så trodde jeg at Fellah var et større talent), men jeg vet i allefall at Henriksen fremstår som det mest spennende talentet jeg har sett i RBK-drakt. Dersom han jobber med hastigheten/akselerasjonen, samt evnen til å forsere førsteforsvareren, så kan han virkelig nå langt. Det føles forøvrig litt meningsløst å omtale spillere som Bale som talenter. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det der er uten tvil den mest latterlige lista jeg har sett. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det der er uten tvil den mest latterlige lista jeg har sett. Du kan vel komme opp med en bedre liste da, du som skriver at den er latterlig? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg reagerer bare på at det er mange spillere der som jeg ser på som etablerte spillere. Sikkert forskjellige defineringer av "talent". Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det er vel heller de beste spillerene etter 1 Januar 1989, så helt greit å ha med de. Hvis man skulle hatt definisjonen talent hadde alt blitt mye vanskeligere, hva er da Krkic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå