AndersT2 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har Samsung Omnia 2, med Windows operativsystem (6.5) På søndag så fikk jeg ikke koplet meg til internett med den, verken med Internet Explorer eller Opera som er på den. Men det programmet jeg bruker for jobben fungerer det å synke med, som også bruker internett. Det er 3G jeg kjører på, og det har ikke fungert hjemme eller i Oslo. Jeg får denne beskjeden: "The connection has been ended. to chanhe you connection settings, tap settings" Men vet ikke hva jeg skal gjøre her? Det er abonnen via Ventelo. Har de endret noe 1. november? Så ikke noe direkte på sidene deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå