Tommyeen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 har fått mange små nålestikk store blodutredelser under huden.. på armene, brystkassa, ryggen osv.. noen som har det samme, eller vet hva det kan være ? :/ Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) har fått mange små nålestikk store blodutredelser under huden.. på armene, brystkassa, ryggen osv.. noen som har det samme, eller vet hva det kan være ? :/ Dette kan du ikke diagnostisere online. Har du det i kjeften også eller? Veit du at det er blod? Prøv å trekke i huden over prikken, og se om prikken forsvinner. Hvis den ikke forsvinner, så er prikkene med høy sannsynlighet blod, lr noe sånt. Og du er sikker på at det er inni huden lissom? Ikke sånn at når du stryker over, så er det ruglete? Endret 2. november 2010 av Nihilist1 Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 har fått mange små nålestikk store blodutredelser under huden.. på armene, brystkassa, ryggen osv.. noen som har det samme, eller vet hva det kan være ? :/ Dette kan du ikke diagnostisere online. Har du det i kjeften også eller? Veit du at det er blod? Prøv å trekke i huden over prikken, og se om prikken forsvinner. Hvis den ikke forsvinner, så er prikkene med høy sannsynlighet blod, lr noe sånt. Og du er sikker på at det er inni huden lissom? Ikke sånn at når du stryker over, så er det ruglete? ikke i kjeften.. ja ser det er blod.. og prikkene er der likevell jeg bruker glass eller trekker i huden. ikke ruglete.. inni huden like store som om noen har stikka med ei nål eller brukt ei rød penn å prikka på meg.. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Som sagt på dine andre 2 poster om AKKURAT det samme tema.. REIS TIL LEGEN og få ro i sjela. 1 Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Som sagt på dine andre 2 poster om AKKURAT det samme tema.. REIS TIL LEGEN og få ro i sjela. skal jo :/ men føle e får fleir å fleir tegn på at eg har rætt i mine egne tanka om ka som feile meg :/ Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg trodde jeg hadde lunge kreft engang. Hadde alle symptomene, og legen tokk alt mulig av blod prøver og røntgen bilder på min oppfordring, var ingenting galt med meg, selv om jeg hadde alle tegn på det, hostet til og med blod. En gang trodde jeg at jeg hadde kreft i hodet, tokk sånn scann av hode, x-antall blod prøver ingenting var galt. Noen ganger så kan det være små ting som forårsaker store skrekker, og jeg råder deg til å ikke ta sorgen på forskudd før du vet hva som er galt. Kan være en liten bagatell for alt du vet. Nytter ikke skrive 3 forskjellige poster med samme spørsmål, det blir ikke noe bedre. Reis til legen i morgen, og han kan svare deg på hva det kan og ikke kan være. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg trodde jeg hadde lunge kreft engang. Hadde alle symptomene, og legen tokk alt mulig av blod prøver og røntgen bilder på min oppfordring, var ingenting galt med meg, selv om jeg hadde alle tegn på det, hostet til og med blod. En gang trodde jeg at jeg hadde kreft i hodet, tokk sånn scann av hode, x-antall blod prøver ingenting var galt. Noen ganger så kan det være små ting som forårsaker store skrekker, og jeg råder deg til å ikke ta sorgen på forskudd før du vet hva som er galt. Kan være en liten bagatell for alt du vet. Nytter ikke skrive 3 forskjellige poster med samme spørsmål, det blir ikke noe bedre. Reis til legen i morgen, og han kan svare deg på hva det kan og ikke kan være. ja liksom.. har fått disse prikkene (blodutredelse) og fått mere kviser nå enn før, og det e jo typiske symptom på det eg frykte Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kvisen kan komme av at du har angst for at du er syk. Når man stresser så får enkelte ENORMT mange kviser. Blod utredelsen kan jeg ikke si noe om, men hvis du søker litt mer rundt, så er det nok fint mange grunner til at man kan få røde prikker under huden. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Kvisen kan komme av at du har angst for at du er syk. Når man stresser så får enkelte ENORMT mange kviser. Blod utredelsen kan jeg ikke si noe om, men hvis du søker litt mer rundt, så er det nok fint mange grunner til at man kan få røde prikker under huden. ja vi får se.. :/ Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) ikke i kjeften.. ja ser det er blod.. og prikkene er der likevell jeg bruker glass eller trekker i huden. ikke ruglete.. inni huden like store som om noen har stikka med ei nål eller brukt ei rød penn å prikka på meg.. Blir så nysgjerrig... Så post et foto da mann!! Har du klødd på det? Hvis jeg klør på huden, så får jeg også små blødninger. Har du hatt noe diare, eller spist billig kjøttdeig fra gilde? Har du vært på fottur i rocky mountains nylig? Det er aldri Lupus uansett, så det gidder vi ikke tenke på. Endret 2. november 2010 av Nihilist1 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ser det sånn ut: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Henoch-schonlein-purpura.jpg Eller mer sånn: http://sites.google.com/a/dianedike.com/www/cryoglobulinemia Og det var ikke sånn: Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 ikke i kjeften.. ja ser det er blod.. og prikkene er der likevell jeg bruker glass eller trekker i huden. ikke ruglete.. inni huden like store som om noen har stikka med ei nål eller brukt ei rød penn å prikka på meg.. Blir så nysgjerrig... Så post et foto da mann!! Har du klødd på det? Hvis jeg klør på huden, så får jeg også små blødninger. Har du hatt noe diare, eller spist billig kjøttdeig fra gilde? Har du vært på fottur i rocky mountains nylig? Det er aldri Lupus uansett, så det gidder vi ikke tenke på. Nei det e enkle små nålestikk store prikker, ser tydelig At det er blod. Dem klør ille eller noe. Dem e under huden. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 ikke i kjeften.. ja ser det er blod.. og prikkene er der likevell jeg bruker glass eller trekker i huden. ikke ruglete.. inni huden like store som om noen har stikka med ei nål eller brukt ei rød penn å prikka på meg.. Blir så nysgjerrig... Så post et foto da mann!! Har du klødd på det? Hvis jeg klør på huden, så får jeg også små blødninger. Har du hatt noe diare, eller spist billig kjøttdeig fra gilde? Har du vært på fottur i rocky mountains nylig? Det er aldri Lupus uansett, så det gidder vi ikke tenke på. Nei det e enkle små nålestikk store prikker, ser tydelig At det er blod. Dem klør ille eller noe. Dem e under huden. Det bilde av halsen, di prikkan ligne samme som eg har under huden, bare mindre. Å ikke så rød. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 jeg har fått det etter trening noen ganger, lurer på om det kan være av at jeg har presset hardt og det har komt litt blod ut i huden eller noe.. går vekk etter noen dager.. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 ikke i kjeften.. ja ser det er blod.. og prikkene er der likevell jeg bruker glass eller trekker i huden. ikke ruglete.. inni huden like store som om noen har stikka med ei nål eller brukt ei rød penn å prikka på meg.. Blir så nysgjerrig... Så post et foto da mann!! Har du klødd på det? Hvis jeg klør på huden, så får jeg også små blødninger. Har du hatt noe diare, eller spist billig kjøttdeig fra gilde? Har du vært på fottur i rocky mountains nylig? Det er aldri Lupus uansett, så det gidder vi ikke tenke på. Nei det e enkle små nålestikk store prikker, ser tydelig At det er blod. Dem klør ille eller noe. Dem e under huden. Det bilde av halsen, di prikkan ligne samme som eg har under huden, bare mindre. Å ikke så rød. di klør IKKE mente jeg jeg har fått det etter trening noen ganger, lurer på om det kan være av at jeg har presset hardt og det har komt litt blod ut i huden eller noe.. går vekk etter noen dager.. Har hatt dem flere dager no.. Går ikje bort.. E det sånne bittersmå prikka som om ei nål har stikka deg? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) ja er pittesmå røde prikker, på størrelse med en nål spiss.. har hatt de jævlig lenge når jeg tenker meg om, oppdaget mange nå når jeg begynte å se etter igjen, men de var for små til å klare å fange med mobilkamera.. om det betrygger deg så oppdaget jeg de første gang for ca 4-5 år siden og jeg lever i beste velgående enda, har aldri giddet å spørre lege om det, men om du finner ut av det så post gjerne her så jeg får vite hvorfor de er der.. edit; om jeg kniper i huden (sånn som bestemor gjør på kjaken din) slik at du "presser" det så blir de mer synlige.. Endret 2. november 2010 av r0zie Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har en diagnose på trådstarter, men tviler på at det er samme som han/hun har. Har forøvrig selv slike som kommer og går, aldri reflektert over at de skulle være skadelige. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 ja er pittesmå røde prikker, på størrelse med en nål spiss.. har hatt de jævlig lenge når jeg tenker meg om, oppdaget mange nå når jeg begynte å se etter igjen, men de var for små til å klare å fange med mobilkamera.. om det betrygger deg så oppdaget jeg de første gang for ca 4-5 år siden og jeg lever i beste velgående enda, har aldri giddet å spørre lege om det, men om du finner ut av det så post gjerne her så jeg får vite hvorfor de er der.. edit; om jeg kniper i huden (sånn som bestemor gjør på kjaken din) slik at du "presser" det så blir de mer synlige.. Ja om jeg kniper i dem så blir dem mere synlig, sterkere rødfarge.. Testa nettopp.. Men skjønne ikke kofør e skulle få sånt no plutselig? Hatt hodeverk i hele dag osv..men ska til lege i mårra så får e vel høre. Lenke til kommentar
Andael Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har alltid hatt slike prikker, hovedsaklig på armene. Varierer litt i størrelse, fra synål-stikk til spiker, kan man kanskje si. Noen ser ut til å komme og gå, andre (de største tror jeg) er tilsynelatende permanente. Jeg har aldri bekymret meg over de, selv om jeg jo har vært nyskjerrig, så du får poste her om du finner ut av det. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hodepinen kan komme av at du er så veldig nervøs for om du har Leukemi, og det gjør deg stresset. Lykke til hos legen i morgen, vi håper på det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå