Webhjelp Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei, jeg skulle helst hatt et gratis, og effektivt videoredigerings program. Jeg skal ikke redigere HD. Men vil gjerne ha litt tekster som "flyr" inn, noe alla dette. Og at jeg f.eks kan velge mellom litt mere "morsomme" teksttyper. Noen som vet om et program som har mine behov? Btw, det skal være gratis. Lenke til kommentar
se# Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg vet ikke noe særlig om videoredigering, men både Microsoft og Apple har vel enkle program som du kan prøve. Har du testet disse? Microsoft sitt heter Movie Maker. Lenke til kommentar
piltar Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Pinnacle Video Spinn er gratis og veldi enkelt og bruke! Og viss du vil oppgradere til HD senere så er det bare og kjøpe Pinnacle Studio 14. :!: Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har Pinnacle VideoSpinn, men det har skjedd et eller annet, slik at jeg ikke får lagret filmen ordentlig. Det går kun at jeg får lagret den som prosjekt.. Skal prøve å laste ned på nytt. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fullversjonen av Pinnacle Studio 12 er ett veldig enkelt og godt videoredigeringsprogram. Ja, dette koster penger, men om du aldrig har hørt om torrenter svir det ikke alt for mye i lommeboken om du kjøper programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå