:utakt Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Emnefeltet sier vel egentlig det meste. Oppdateringsfunksjonen reagerer ikke - det går to-tre minutter uten respons og til slutt kommer det bare melding om "error". Programmet er stilt inn til å oppdatere seg automatisk, så jeg trodde det var i orden. Helt tilfeldig at jeg gikk inn på det nå og så at det ikke er oppdatert siden september (!). What to do? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Viruser er veldig flinke på å disable antivirus-programmer så de ikke skal bli oppdaget..så du bør nok prøve å scanne med en online virusscan som bitdefender. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 På tredje forsøk startet nedlastingen. Den kom til litt over halvveis før alt plutselig hang seg opp igjen. Spennende. Jeg slettet hele greia og la inn avast i stedet, jeg. Sikkert brukbart det og. Scannet systemet med oppdatert avast (den gikk an å oppdatere!), og den fant ingenting. Aldri en kjedelig stund med en seks år gammel pc! Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) På tredje forsøk startet nedlastingen. Den kom til litt over halvveis før alt plutselig hang seg opp igjen. Spennende. Jeg slettet hele greia og la inn avast i stedet, jeg. Sikkert brukbart det og. Scannet systemet med oppdatert avast (den gikk an å oppdatere!), og den fant ingenting. Aldri en kjedelig stund med en seks år gammel pc! Dette skjer av og til med alle gratis antivirus. Jeg har testet mange av disse gratisalternativene og det skjer, enten om PCen er ny eller gammel, at man plutselig finner ut at programmet ikke er oppdatert, og programmet gir ikke alltid beskjed heller. Unodvendig og dumt sier naa jeg. Folk forventer jo at antivirusprogrammet oppdaterer seg selv, gratis eller ikke. Dette problemet som nevnes i denne traaden er en av de storste grunnene til at jeg heller velger aa betale for min PC-sikkerhet i Norton 360. Endret 2. november 2010 av Kamelot Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Eneste grunnen til at jeg aldri har klart å oppdatere antivirusprogramvare, er at jeg ikke har hatt nett, lisensen har gått ut, eller det faktumet at malware har blokkert alle muligheter for å bruke AVet ordentlig. Begge disse kan skje både med gratisprogramvare (selv om de er gratis, er noen av de registrert med en gratislisens), eller betalingsprogramvare. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 På tredje forsøk startet nedlastingen. Den kom til litt over halvveis før alt plutselig hang seg opp igjen. Spennende. Jeg slettet hele greia og la inn avast i stedet, jeg. Sikkert brukbart det og. Scannet systemet med oppdatert avast (den gikk an å oppdatere!), og den fant ingenting. Aldri en kjedelig stund med en seks år gammel pc! Dette skjer av og til med alle gratis antivirus. Jeg har testet mange av disse gratisalternativene og det skjer, enten om PCen er ny eller gammel, at man plutselig finner ut at programmet ikke er oppdatert, og programmet gir ikke alltid beskjed heller. Unodvendig og dumt sier naa jeg. Folk forventer jo at antivirusprogrammet oppdaterer seg selv, gratis eller ikke. Dette problemet som nevnes i denne traaden er en av de storste grunnene til at jeg heller velger aa betale for min PC-sikkerhet i Norton 360. He he. Jeg foretrekker heller å få virus enn å installere Norton. Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) På tredje forsøk startet nedlastingen. Den kom til litt over halvveis før alt plutselig hang seg opp igjen. Spennende. Jeg slettet hele greia og la inn avast i stedet, jeg. Sikkert brukbart det og. Scannet systemet med oppdatert avast (den gikk an å oppdatere!), og den fant ingenting. Aldri en kjedelig stund med en seks år gammel pc! Dette skjer av og til med alle gratis antivirus. Jeg har testet mange av disse gratisalternativene og det skjer, enten om PCen er ny eller gammel, at man plutselig finner ut at programmet ikke er oppdatert, og programmet gir ikke alltid beskjed heller. Unodvendig og dumt sier naa jeg. Folk forventer jo at antivirusprogrammet oppdaterer seg selv, gratis eller ikke. Dette problemet som nevnes i denne traaden er en av de storste grunnene til at jeg heller velger aa betale for min PC-sikkerhet i Norton 360. He he. Jeg foretrekker heller å få virus enn å installere Norton. Hehe. Hvis du foretrekker å ha virus på PCen din så gjerne for meg. Hvorfor er du så imot Norton? nå er jeg spent på svaret fra deg... Endret 5. november 2010 av Kamelot Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 På tredje forsøk startet nedlastingen. Den kom til litt over halvveis før alt plutselig hang seg opp igjen. Spennende. Jeg slettet hele greia og la inn avast i stedet, jeg. Sikkert brukbart det og. Scannet systemet med oppdatert avast (den gikk an å oppdatere!), og den fant ingenting. Aldri en kjedelig stund med en seks år gammel pc! Dette skjer av og til med alle gratis antivirus. Jeg har testet mange av disse gratisalternativene og det skjer, enten om PCen er ny eller gammel, at man plutselig finner ut at programmet ikke er oppdatert, og programmet gir ikke alltid beskjed heller. Unodvendig og dumt sier naa jeg. Folk forventer jo at antivirusprogrammet oppdaterer seg selv, gratis eller ikke. Dette problemet som nevnes i denne traaden er en av de storste grunnene til at jeg heller velger aa betale for min PC-sikkerhet i Norton 360. He he. Jeg foretrekker heller å få virus enn å installere Norton. Hehe. Hvis du foretrekker å ha virus på PCen din så gjerne for meg. Hvorfor er du så imot Norton? nå er jeg spent på svaret fra deg... Ganske enkelt fordi jeg har fjernet norton på uttallige maskiner. Og med Norton på disse maskinene så har det gått treigere og vært mere umedgjørlige enn om jeg hadde hatt virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå