anette875 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Sist gang jeg spilte av cd/dvder var en gang i sommer, funka helt fint da. Bruker egentlig ikke DVD rommen så ofte, så etter i sommer har jeg ikke brukt den før for et par uker siden. Skulle spille av en brent CD. Når jeg satt i CDen så hører jeg at den prøver å lese av 2-3 ganger, men det kommer ingenting. På pcen står det at det ikke er noen cd inni :/ Prøvde nå i dag med 2 forskjellige spill, et spill på CD plate og et på DVD. Samme resultat som før, greier ikke lese av. Noen som vet hva som kan være galt? drivere? Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Det er forresten en Optiarc DVD RW AD-7590S SCSI CdRom Device Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Ingen som vet? har prøvd med en CD rom rense disc....funka ikke. Var meningen at det skulle komme opp instruksjoner osv men den greier jo ikke lese noen ting. Må jeg ha egen DVD rom rense disc? så litt ut som om "kosten" under cden ikke helt traff linsa Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 hjelp anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå