Natander Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei, Jeg skulle bytte ut ett VELDIG gammelt skjermkort med mitt nye HD Radeon 5770. Alt gikk som smurt før vifta til CPU'en holdt på å ramle av, dette oppdaget jeg først 5 ganger etter at datamaskinen skrudde seg av 5 minutter etter at jeg skrudde den av. Jeg tok av hovedkortet, fikset vifta, og som følge av det måtte jeg ta av ALLE kablene. Nå får jeg ikke engang på dataen... Vedlegg: Bilder fra "case'n" min. Hypotesen min er at jeg ikke klarer å plassere power cablen fra kabinettet til hovedkortet riktig; MEN jeg har gjort det som står i manualen (P5Q SE2) og snudd 180 grader til øst og vest.. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
cral Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) For meg ser det ut som om du har glemt kablene til knapper og lys. (jada det går ann å kortslutte pinnene med et skrujern, eller en jumper eller noe annet om lager en elektrikforbindelse men ledingene ligger der løs i alle fall) Edit: I etterpåklokskapens lys er det vel det du har sagt selv. Prøv å kortslutt 2 og 2 av pinnene med et skrujern (bare vær forsiktig så du ikke er borti noe annet enn de pinnene. Endret 2. november 2010 av cral Lenke til kommentar
Natander Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 For meg ser det ut som om du har glemt kablene til knapper og lys. (jada det går ann å kortslutte pinnene med et skrujern, eller en jumper eller noe annet om lager en elektrikforbindelse men ledingene ligger der løs i alle fall) Edit: I etterpåklokskapens lys er det vel det du har sagt selv. Prøv å kortslutt 2 og 2 av pinnene med et skrujern (bare vær forsiktig så du ikke er borti noe annet enn de pinnene. takk for svar, skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå