Nilsen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Eizo følger opp Foris-serien her til lands, det setter vi pris på! Les mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Når man kjører gjennom programvaren til spyder så kan man få opp et diagram som viser hvor mye av de forskjellige fargeroma skjermen dekker. Kan dere legge ut dette? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Hei! Dette er noe jeg aktivt har brukt på TV-tester på Audiovisuelt, og planen var egentlig å få dette med her på hardware.no på de siste skjermtestene, etter forespørsler fra dere. Men, om kort tid skal vi oppgradere til Spyder 4. Det betyr at vi bla. kan ta spotmålinger, for å avdekke ujevnheter. Det var akkurat når vi opplevde ujevnhetene ved denne skjermen at mulighetene med Spyder 4 ble tatt opp på kontoret. Uansett, Spyder 4 byr på langt mer spennende grafer enn hva Spyder 3 kan gi, så jeg håper vi kan få satt sammen et skikkelig datasett og deretter noen stilige grafer ut fra dette :-) Mvh Jørgen Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Pris i dataverden er alltid litt moro - denne kostet veil i norge kr. 8000,- i sin tid (16 lapper for 2 17"...), har 2 stykker stående bak meg, de er heldigvis kjøpt for langt unna denne prisen pga en feil hos en stor kjent nettbutikk ;-) http://www.retrevo.com/s/Eizo-L565-Monitors-review-manual/id/1360ag718/t/1-2/ Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 I forhold til spilling likte vi denne skjermen meget godt Dere liker denne skjermen mye bedre enn å spille altså? Problemet er at dere ikke har fortalt hvor mye (eller lite) dere liker spilling, så det er egentlig ikke så lett å vite hvor god denne skjermen er. Kan dere vennligst forklare litt mer spesifikt hvor godt dere liker denne skjermen? Dere kan også forklare hvor godt dere liker å spille, men det blir allikevel litt lite spesifikt, siden dere ikke har oppgitt noe nøyaktig forholdstall mellom hvor godt dere liker å spille, og hvor godt dere liker skjermen. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Min gamle, trofaste Samsung SyncMaster 215TW tok endelig kvelden i dag, og jeg endte med å bestille meg en Foris FS2331. Flaks for meg at den er på tilbud nå - til rett under 2 tusen. @hardrock_ram - Elsker kommentaren din! Det er for mye 8.klasse-norsk i testene på HW.no Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hvordan er det å fjerne foten på denne skjermen? Har lyst på 2 skjermer, står mellom 2 av denne til 1495kr på komplett.no eller 2 dell u2311 til 1699kr på dustinhome.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå