Bllink Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Heisann! Jeg venter på den nye HTC Desire, men har ikke fulgt med på mobilmarkedet så masse det siste året. Ser det står ubekrefta dato, men forventes i november, noen som kan si nærmere av erfaring når den vil bli sluppet? Og hvordan er den iforhold til Iphone 3/4 ? Vil ha en telefon som kan bli brukt til ALT, men har hørt mye negativt om iphones og itunes, at det er vanskelig får å ha litt frihet der, feks på mp3 osv ? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Den er sluppet Ikke overalt dog Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hovedtråden rundt HD finner du her. Telefonen er i salg mange steder i verden, inkludert hos enkelte forhandlere på nett og i butikk her i landet. Offisiell norsk release-dato er i dag. Om du får tak i en kommer an på hvor du er. Noen steder er det lange ventelister (Netcom sier desember for de som bestiller nå), mens andre har dem tilgjengelig. Vil du ha den så fort som mulig ser det ut til att du burde ta beina/telefonen fatt og sjekke butikkene i nærheten for å se om noen av dem har HD inne. Kan dog ikke regne med att de blir like billige som å kjøpe dem over nettet. I forhold til iPhone kan jeg bare referere til de 107 sidene i hovedtråden der dette har kommet opp gang på gang. iPhone 4/iOS og HD/Android har vel sine styrker og svakheter som alt/alle andre, hva som passer best for deg må du nesten finne ut selv. Prøv begge i butikken, lån av venner, les, søk. Jeg har hverken hatt iPhone eller HTC og har ikke brukt hverken iOS eller Android mer enn i noen minutter; Desire Z blir min første googlephone. Jeg opplever ut i fra det jeg har lest/sett/opplevd at Apple leverer en enklere/mer flytende/mindre problematisk opplevelse med mindre mulighet for brukerendringer gjennom sitt strenge regime av programvarekontroll, mens Android gir mer frihet til brukerene samtidig som man kanskje må sette seg en del mer inn i produktet for å få mest mulig ut av det; veldig Mac OS vs. Windows egentlig. Både iPhone 4 og Desire HD er eksempler på det beste man kan få tak i innen sitt område med noe forskjellig angrepsvinkler og kundegrupper. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Takker for utfyllende svar. Ja har funne HD tråden, men den var så lang at jeg lagde like godt en ny. Jeg skulle ha meg Iphone 4 før jeg hørte om Desire HD. Men har lest litt rundt at det er lite frihet på apple sine produkter, og det er kjedelig. amobil.no kom ut med test igår såg jeg, fekk amobil ambefalt, så tror jeg går for denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå