Gå til innhold

Alexis Sánchez Fanklubb


Old Game

Gi din mening  

34 stemmer

  1. 1. Hva syntes du om spilleren:

    • Ekstremt oppskrytt, faktisk på grensen til bøtta!
    • Et talent med mye råmateriale, men han blir ingen stor spiller.
    • Har potensiale til å bli en kassespiller og havner i sjiktet under de aller beste. Blir dog ikke god nok for en absolutt toppklubb i Europa
    • Blir (og kanskje allerede er?) en verdensklasse spiller
    • Blir en av verdens beste
  2. 2. Hva syntes du om fanklubben?

    • Relativt lei, du er greit trist a!
    • Har ingen formening
    • For fet, tidenes idé og verdens beste fanklubb


Anbefalte innlegg

Ser Juve-Udinese akkurat nå, og her skjer ting fort!

Alexis satte fantastisk opp til 2-1 målet, som han puttet selv. Et par minutter senere, gjør han sånn at Bonucci blir utvist, før han rett etterpå setter inn en takling, får sitt andre gule, og dermed rødt kort.

 

Var millimetere fra å sette penger på 1-2, rett før 1-1 kom. Hadde blitt 1000 spenn det... Leit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bonucci var ikke langt ifra å treffe målet, det vil si ankelen til Alexis. Det var ingen etterslenger som Espen Ween prøvde å bortforklare det hele med.

 

Ellers gjør Alexis en hel haug med feil og elendige valg. Ubesluttsom og ser seg sjeldent om etter alternativer. Men samarbeidet med Di Natale og et par fine driblinger gjør vel at han hanker inn en grei karakter på spillerbørsen.

Lenke til kommentar

Bullcrap

 

Jeg så også kampen og alexis var bortelagets klart beste (ikke noe nytt om dagen) spiller før han ble sendt av for et helt latterlig billig (andre) gult kort. Når Sanchez stikker skal du se at Di Natale slutter å score like hyppig. Ja, han prøver å vise seg frem litt for ofte og er noget ego, men det er egenskaper som lett kan endres på av et godt trenerteam i en klubb som United.

 

Balotelli har blitt den superhiten i PL forresten. Du hadde helt rett der også... Verdens største talent meg så langt opp i arsle.

 

http://www.youtube.com/watch?v=0bOvvaxzuN8

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Når i alle dager er det jeg har sagt at Balotelli ville bli en superhit i Premier League og er verdens største talent? Balotelli hadde alle forutsetningene for å lykkes, noe han har fortsatt. Men nå forventer jeg ingen nevneverdig innsikt fra din utolmodige side.

 

 

Bortelagets beste var Columbianeren baki der, for en gangs skyld snakker jeg ikke om Armero, men om Cristian Zapata. Alexis kan oppfates som en egoist utpå der, men det som er langt mer alvorlig er hvor blikket hans er; For det vender rett ned i den grønne gressmatta.

Lenke til kommentar

Oi SANN! Noen som er litt over gjennomsnittet hårsåre her eller? :D

 

Men spennende spiller, har ikke sett mye til han selv skal jeg ærlig innrømme. Men av det jeg har sett minner han meg litt om en uslepen Nani/CRonaldo, har garantert mer å gå på når han går til en bedre klubb.

 

Hvor dyr tror dere han eventuelt vil bli?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som ser kampen? Var Hammers-LFC samtidig så fikk ikke sett den, men skal prøve å få sett highlights ila kvelden. Kudos om noen finner på youtube å legger ut, Alexis sine fans pleier å lage comps av kampene hans bl.a.

 

kanskje den "oppskrytte streetfotballeren" har litt overblikk, posisjoneringevner og teft likevel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...