Gå til innhold

Alexis Sánchez Fanklubb


Old Game

Gi din mening  

34 stemmer

  1. 1. Hva syntes du om spilleren:

    • Ekstremt oppskrytt, faktisk på grensen til bøtta!
    • Et talent med mye råmateriale, men han blir ingen stor spiller.
    • Har potensiale til å bli en kassespiller og havner i sjiktet under de aller beste. Blir dog ikke god nok for en absolutt toppklubb i Europa
    • Blir (og kanskje allerede er?) en verdensklasse spiller
    • Blir en av verdens beste
  2. 2. Hva syntes du om fanklubben?

    • Relativt lei, du er greit trist a!
    • Har ingen formening
    • For fet, tidenes idé og verdens beste fanklubb


Anbefalte innlegg

Alexis Alejandro Sánchez

El Niño Maravilla (the wonder boy)

 

vick_sanchez_AP595.jpg

 

Nasjonalitet: 22px-Flag_of_Chile.svg.png Topicala, Chile

Fødselsdato: 19.12.1988 (Jeg har bursdag den 18.12, just so you know. Tvillingsjeler)

Høyde: 1.71cm, 5ft7,5 in

Posisjon: Ving, offensiv midtbane, spiss

 

Sánchez has fantastic dribbling ability at explosive pace, with excellent technique and an eye for goal. A good crosser of the ball with a variety of tricks up his sleeve, the versatile player who can operate on either wing or alone up front, has all the attributes to be one of the next superstars of world football. If there was any weakness or area of improvement to his game, you could argue that he would need to adapt to the physical requirements of some European leagues such as the English Premiership and if deployed as a striker, Sánchez would need to become more clinical after scoring just 8 goals in 62 matches for Serie A club Udinese. He was also one of the FIFA World cup stars in 2010,and many teams are after him.

 

Klubbmedlemmer:

 

Nr 1: Glodwing - Skaperen.

 

-------------------------------------------------------------------------

 

For å bli medlem må man være fanboy av rang, intet mindre. Jeg har ingen skrupler for å kose meg alene som eneste medlemmet så jeg trenger å overbevises om at nettopp du er litt mer enn en "dødelig" beundrer. Dette er tråden for oss (meg :p) som følger gutten med argusøyne og som sannsynligvis må sykemeldes i to uker som følge av ren sorg om han forsvinner til en klubb jeg/du ikke liker. Ender han mot all formodning opp i Man Utd vanker det en hel natts forumonani, en gest som vanligvis er forbeholdt semifinale og finale seiere i CL og PL/FAC titler.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoho Goldwing, ikke sprut istykker skjermen nå, men har du lest dette?

 

http://forum.united.no/phpbb/viewtopic.php?t=6370&postdays=0&postorder=asc&start=60

"

Jeg vet dette er et utrolig tamt rykte, but here goes:

 

Jeg kjenner en fyr som bor i samme bydel som Sánchez i Tocopilla og han fortalte meg her om dagen at den store snakkisen er at United og Udinese har kommet til en avtale om Sánchez, men at ingenting skjer utenom før til sommeren.

 

Avtalen skulle egentlig gjelde fra og med januar, men den skal ha blitt forflytta til juli pga Valencias stadige forbedring.

 

Videre fortalte han at United ville ha Sánchez i sommer, men at en avtale aldri kom på plass fordi prisen steg med pga Sánchez' imponerende VM. Dermed er visst denne avtale han snakker om betraktlig billigere enn hva Udinese ville ha i sommer.

 

Jeg vil ikke skape tonnevis med forventninger, men han har faktisk hatt rett om en god del ting før. Tenkte bare å slenge det ut der.

 

"

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det har ikke noe med at Udinese er et defensivt drittlag og gjøre, absolutt ikke. Helt åpenbart at Alexsis er misfit i den klubben og trenger et miljøskifte for å ta de nødvendige stegene.

 

Selv om du har en grudge mot alt som er hype og har din rolle som wannabe ekspert, trenger du ikke sette skapet på plass for oss "intetannende muppeter" ved hver anledning. Var det ikke du som sa at Balotelli kom til å bli en superhit i Prem?

Endret av Goldwing
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har ikke noe med at Udinese er et defensivt drittlag og gjøre, absolutt ikke.

Nei? Guidolin og Udinese har en offensiv filosofi, hvis du mener noe annet så foreslår jeg at du faktisk setter deg inn i klubben. Jeg var selv på Olimpico i helga som gikk og lo av den lille Chileneren.

 

I fare for at du nok en gang fortolker det ditthen at jeg tviler på Alexis sitt talent så er det feil. Jeg elsker Alexis, riktignok ikke så mye som deg (Noe som ikke har noe med det han har vist på banen å gjøre) og jeg tror han kan bli en klassespiller med tiden.

 

Helt åpenbart at Alexsis er misfit i den klubben og trenger et miljøskifte for å ta de nødvendige stegene.

Det har vel ingen argumentert imot, jeg kommenterer bare imot den gudsbenådelsen Alexis helt ufortjent har fått, på dette forumet.

 

Selv om du har en grudge mot alt som er hype og har din rolle som wannabe ekspert, trenger du ikke sette skapet på plass for oss "intetannende muppeter" ved hver anledning.

Haha, du kan ta til deg kritikken eller svare seriøst.

 

Var det ikke du som sa at Balotelli kom til å bli en superhit i Prem?

Det har jeg aldri sagt. Om jeg husker riktig så spørte du meg om Balo hvor jeg repliserte at han er bedre enn det du, med ditt hatske syn, langet ut om.

 

At han har alle muligheter til å lykkes på balløya er det ingen tvil om, Mancini var også en person som håndterte Balo "riktig" i Inter.

 

Når det er sagt så er det typisk deg å kommentere dette nå ettersom Balo har gått skadet hele tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ta til meg kritikken. For hva? Å være uenig med deg og ditt vrøvel?

Ja? Nå er fotball et subjektivt emne, men du kan umulig påstå noe annet enn det jeg har sagt.

 

Haha, festelig fyr. Du får jobbe i word med et bedre innlegg enn det der om målet er å komme under huden min.

Jeg skal prøve å jobbe med det. Har allerede skrevet ferdig en rapport på skrivemaskin -

Hvor skal den postes?

 

Mancini håndterte muligens Balotelli i Inter, men det var i Serie A, ikke i en kvalitetsliga.

Dessverre. Folk blir ofte litt kaldere når de flytter Nordover, men det finnes nok noe godt igjen i han som Balo vil dra fordel av, inntil videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Inter Milan have held talks with Udinese over the sale of exciting Chilean winger Alexis Sanchez in January.

 

The 22-year old impressed on the global stage with Chile at the 2010 World Cup with Manchester United gaffer Sir Alex Ferguson even admitting he was impressed by Sanchez's performances in South Africa.

 

However, it appears that Inter have now stolen a march ahead of their counterparts by having negotiations with Udinese in the hope of quickly sealing a deal for Sanchez.

 

Gazzetta dello Sport have reported that Inter technical director Marco Branca and Udinese president Giampaolo Pozzo have met to thrash out an agreement with the latter demanding at least €20 million for the exciting Sanchez.

 

However, Inter supremo Branca is hoping to soften to Udinese's stance by throwing in a number of fringe young players as a sweetener to conclude the deal.

 

Skjer aldri at jeg får en spiller jeg ønsker meg uansett, så like greit at han drar til en klubb jeg ikke har noe forhold til og blir en av verdens beste der.

Lenke til kommentar
LONDON, December 27, 2010 - turning point in negotiations between Inter and Udinese star Alexis Sanchez. According to the Ansa news agency reported, Inter have offered the €15 million for Niño Maravilla. According to the same agency,Udinese have rejected the offer, confirming its request for the Chilean at 20-25 million euro cash, too much under the leadership of the world champions. Udinese paid 1.6 million in 2006, Sanchez has multiplied in recent years its value even touching the move to Manchester United. In the next few hours we expect decisive developments. http://sportevai.it/calcio/calciomercato/2010/12/calciomercato-inter-sanchez-offerti-15-mln-piu-biabiany/

 

Kanskje det enda er håp?

 

http://www.youtube.com/watch?v=57ta7mkgrOU&feature=player_embedded#!

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...