Munty Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Heisann. Jeg har lyst til å more meg litt med noen penger jeg har til overs, og fant ut at jeg vil kjøpe et spionkamera. Jeg har kikket litt på www.DealExtreme.com og funnet mye som ser lovende ut. Kriteriene mine er at kameraet skal kunne ta opp bilde og lyd. Kvaliteten på hverken bildet eller lyden behøver å være spesielt god, bare god nok til å kunne høre og se hvem som snakker. Kameraet kan ikke koste mange tusen. Helst under 1000,-. Det hadde vært fint om det selges i Norge, slik at leveringstiden ikke er altfor lang. Jeg har også vært innom www.Overvåkningsbutikken.no hvor det ikke var så godt utvalg og ganske stiv pris. Kamera 1 Kamera 2 Noen idéer? Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 1. kjøp kun fra deal extreme dersom du vil ha dårligst mulig kvalitet og lavest pris 2. kjøp fra deal extreme dersom du vil vente rundt 30 dager for varen 3. ikke kjøp fra deal extreme 4. henviser til forrige punkt 5. ikke kjøp spionkamera for ulovlig overvåking.. ufattelig høy strafferamme ( selvsagt kun om du blir tatt) 6. Dersom du allikevel ønsker å kjøpe.. sjekk jpx.no og gå på gadgets, der finner du spionutstyr ect. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Takk for advarslene, men jeg spurte vel om anbefalinger på spionkameraer, ikke hvor dårlig DealExtreme er eller hvor ulovlig det er. Jeg skal sjekke litt på www.JPX.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå