datageni Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Lurer på om noen kan hjelpe meg med et par problemstillinger eg har iforhold til bilstereo. SPM1 Har lyst på en rimelig og god monitor til bil med fot og vga inngang. Pris;1000-1500(ærfaringer fra ebay?) Dette er egentlig alt som kreves. -Ettersom eg skal bruke trådløst tastatur og bærbar pc. SPM2 Hvordan skal eg klare å få lyd fra en bærbar-pcen til bilstereoen? Har en Pioneer DEH-P4300R cd-spiller. Kan ikke se noen innganger mottak for lyd på den. Bruksanvisning Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 SPM1) Har 7" VGA til 1395,-... SPM2) Du kan bruke en IPBus-overgang til CD-skifterinngangen... finnes både med 3,5mm jack og vanlige RCA/phonokontakter. Lenke til kommentar
datageni Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Dette ser jo veldig bra ut det, men hadde nok helst gått for hdmi modellen her. Nettbutikken din var veldig rotete opplagt, så eg har veldig vanskelig for å finne frem der. Under hvilken kategori ligger IPBus kabelen som du selger? X Har forstått det slik at Lilliput skal komme med en skjerm som gir strøm, lyd, bilde og hovedskjerms muligheter over HDMI. Noen som vet noe mer om dette? Så man får altså alt man trenger gjennom HDMI. -De har skjermer som gir alt over USB nå, men de kan ikke nyttes som hovedskjermer fra bærbar, ettersom bærbar ikke sender hovedsignaler over USB. Lenke til kommentar
datageni Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Det ble nå en brukt sånn: Lilliput 8" til 500 kr som eg tilfeldigvis kom over. Men mangler bil ladder og et mindre feste til den ettersom festet vil legge skjermen 7-8 cm fra dashbordet. Må til å lage noe hjemmesnekkra feste for at dette skal bli bra. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Finnes et standard-feste til disse skjermene, regner med du har et slissespor på baksiden av den? Hva slags bil skal du feste skjermen i? Lenke til kommentar
datageni Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Finnes et standard-feste til disse skjermene, regner med du har et slissespor på baksiden av den? Hva slags bil skal du feste skjermen i? Hei! Det stemmer at eg har et spor på baksiden av skjermen. Den skal festes i en Renault Laguna 2000 mod STV og det ser slik ut: Eneste bildet eg fant av dashen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå