Gå til innhold

Binde seg utan å kjøpe telefon. Er det mogeleg?


Anbefalte innlegg

Eg har mobilt breiband kveld&helg hos Telenor. Så ser eg at dei prøver å lokke nye kundar med 3 månader med gratis mobilt breiband dersom ein kjøper modem og bind seg for eit år. Når eg spør Telenor om eg kan få 3 gratismånader påstår dei at dei ikkje får til å binde utan å sende meg modem eller ruter, dermed må eg betale høgare månadspris dei neste 9 månadane for å få eit modem eg altså ikkje har bruk for. (Dette ville likevel verte litt billegare enn å halde fram utan binding, men det er ei anna sak).

 

Eg lurer kort og godt på om dette er så vanskeleg som Telenor vil ha det til, og evt. om ein forhandlar (som evt. fører dette tilbodet) kan få til å binde abonnementet utan at eg kjøper noko.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan bare svare på det siste om en forhandler kan gjøre dette. Det kan den ikke.

Eg prata med ein kar på Telekiosken, og han sa at dei kunne saktens binde abonnementet utan at eg kjøpte modem. Men eg ville likevel måtte betale for det gjennom høgare månadspris. Så då kan ein jo like godt få modemet med på kjøpet for 1 kr.+frakt hos Telenor. (Han sa forresten også at modemet ville koste noko meir i butikk).

Lenke til kommentar

ta å gå til en forhandler å be han si opp ditt abonnement, så tegner du ett nytt, og dermed får kampanjen! vist må du ut med litt ekstra i mnd(30ish), men en kjapp (veldig kjapp, uten bruk av kalkulator) sparer du inn det på ett år når du får tre mnd gratis og samtidig nytt modem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...