Gjest roraaxel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei! Lurte på en ting når det gjelder å operere mandlene. Er det slik at man får endret stemme etter operasjonen? Og isåfall, får man lysere eller mørkere stemme? Er ei jente på 15 år, og føler at om jeg får endret stemme har jeg ikke så lyst til å operere, siden jeg får mye skryt for sangstemmen min og synger mye! Håper dere kan svare på spørsmålet mitt! Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg fjernet mandlene for 1 mnd siden og stemmen er akkurat den samme :-) Mandlene har ingenting å si på stemmen, det er det stemmebåndet som bestemmer. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Stemmen kan forandre seg rett etter operasjonen. Men du får igjen den originale stemmen din etter 1-2 uker når såret har grodd. Skjedde hvertfall meg. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 En venninne av meg som fikk dem opperert bort da hun var 19, fikk endret stemme. Hennes ble mørkere. Så det varierer nok fra person til person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå