Gå til innhold

Betaling nettbank SPV

Eldy

Anbefalte innlegg

Heisann!

Bruker Sparebanken Vest. Betalte nettopp 5000 til en russebuss. Da jeg trykket utfør betaling la jeg merke til at det stod ingen under "mottaker." Vil det si at jeg ikke har sendt pengene riktig?

Hva skjer dersom jeg har betalt pengene til feil person eller evt til ingen? Noe jeg kan gjøre?

Takker for hjelp.

Brukte nettbank.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel bare et felt hvor du kan skrive inn navnet til han som eier kontonummret. Så nestegang du skal sende penger til vedkommende så kan du finne navnet hans i lista i steden for å skrive inn kontonummer på nytt.

Edit: Forøvrig så anbefaler jeg deg å ta en telefon til dem. Da får du garantert svaret du er ute etter.

Man-fre: 08-21. Lør 09-16

Telefon: (+47 915) 05555

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Det er vel bare et felt hvor du kan skrive inn navnet til han som eier kontonummret. Så nestegang du skal sende penger til vedkommende så kan du finne navnet hans i lista i steden for å skrive inn kontonummer på nytt.

Edit: Forøvrig så anbefaler jeg deg å ta en telefon til dem. Da får du garantert svaret du er ute etter.

Man-fre: 08-21. Lør 09-16

Telefon: (+47 915) 05555

det er ikke snakk om at jeg skulle skrive noe navn, det var snakk om at der det vanligvis står "asos" eller "ola nordmann" som mottaker av pengene, var det nå tomt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...