Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

For ikke lov til å starte på treningsenter.


Niinja47

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 15 år gammel gutt som har trent på Nautilus i 2-3 måneder nå med faren min sitt kort. I går ble jeg tatt og faren min henta kortet. Jeg var hos legen i går og skaffa meg legeattest for å få trene på Nautilus ettersom det er en aldersgrense der.

 

Jeg fikk legeattest og dro til treningsenteret med moren min for å få registrert meg, men der ville ikke dagliglederen gi meg kort ettersom jeg hadde misbrukt faren min sitt. Etterhvert gikk han med på det, men han sa han måtte ringe og spørre sjefen sin om jeg kunne få begynt. Han ba meg komme senere ettersom sjefen satt i et møte.

 

Etterskolen dro jeg tilbake og spurte om han hadde ringt og det hadde han (noe jeg tviler på) og sa at sjefen hadde sagt nei. Jeg spurte grunnen og sånt, men han sa bare at sånn er reglene. Hva kan jeg gjøre?

 

Hvis jeg registrerer meg på Nautilus i en annen avdeling, kan de kaste meg ut hvis jeg trener på den avdelingen jeg har lyst på? Og hvis de kaster meg ut for jeg pengene tilbake? Det var jo Nautilus som registrerte meg.

 

Kan de hindre en 15-åring med legeattest fra å trene, og kan jeg gå videre med dette?

Endret av Remote Administration Tool
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finn deg et annet treningsstudio...

Jeg trener selv på et Nautilusstudio og jeg er IKKE imponert.

Man bør selv vite hva man holder på med.

 

Du som bare er 15 år krever oppfølging for å unngå skader i så ung alder. INGEN av instruktørene på et eneste Nautilussenter kan klare det...

Lenke til kommentar

Du som bare er 15 år krever oppfølging for å unngå skader i så ung alder. INGEN av instruktørene på et eneste Nautilussenter kan klare det...

Kanskje det er derfor de stiller krav til alder over 15 for å kunne bli medlem?

 

(Jeg er ikke kjent med Nautilus' aldersgrenser, og baserer mitt innlegg på informasjon trådstarter har gitt.)

Lenke til kommentar

Dersom du har bedratt dem før har de så absolutt grunnlag for å stenge deg ute.

 

Takker for det, og jeg går med på dette. Hvis jeg blir medlem i en annen avdeling da? Og hvis jeg da kommer på denne avdelingen jeg har lyst til å trene på. Kan de ta å stenge kortet mitt da? Og hvis de gjør det for jeg pengene jeg betalte tilbake?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei. Altså det er snakk om Romsås og Kalbakken avdelingen. Jeg trente på Romsås med faren mitt sitt kort og nå vil jeg bli medlem, men de lar meg ikke. Hvis jeg tar med samme legeattest og blir medlem på Kalbakken kan de kaste meg ut fra Romsås avdelingen da og avbryte kortet mitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...