aldrimerforum Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hvilken film er denne setninga fra? (og ja jeg har googla som en idjot.. finner ingenting. ikke imdb heller) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg har hørt den replikken før, men kommer ikke på hvor :-? edit: åhh... har det på tunga Lenke til kommentar
adawen Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Skal det ikke være: "If you build it, he will come"? Det er iallefall fra "Field of Dreams" .. som forøvrig er en fantasy/drama film.. Just a thought.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Skal det ikke være: "If you build it, he will come"? Det er iallefall fra "Field of Dreams" .. som forøvrig er en fantasy/drama film.. Just a thought.. takk! Det var nemlig den jeg lette etter! Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Den replikken har vel også vært brukt i en episode av våre værste år/married with children, men de har sikkert det fra filmen igjen.... :wink: Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Skal det ikke være: "If you build it, he will come"? Det er iallefall fra "Field of Dreams" .. som forøvrig er en fantasy/drama film.. Just a thought.. takk! Det var nemlig den jeg lette etter! Jeg er så himla flink.. *ego* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 er også fra "Waynes world 2" Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 er også fra "Waynes world 2" Det var der jeg hadde hørt den replikken fra Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Denne settningen ble også brukt i Married... With Children (Bundy) Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Husker den også fra waynes world. Men når jeg tenker meg om kan det godt hende at jeg har sett bundy episoden også Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 høres ut som bibel tull egentlig Lenke til kommentar
SoW Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 høres ut som bibel tull egentlig lol, signaturen din også Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hvilken film er denne setninga fra? (og ja jeg har googla som en idjot.. finner ingenting. ikke imdb heller) Setningen er oxo i "8 legged freaks" (ikke helst sikker på rettskriving..) som forøvrig var en ganske dårlig film... Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 er også fra "Waynes world 2" JA, men i waynes world 2, sier de "if you book them, they will come" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå