Wassabi Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Tittelen sier det meste.. Forslag? Trenger å brenne dvder Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Tittelen sier det meste.. Forslag? Trenger å brenne dvder Hva med å ta en systemgjennoppretting til et punkt, FØR du slettet den Lenke til kommentar
meeg Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Glem Vista DVD maker. Du trenger bare CDBurnerXP (+ evnt. ImgBurn) Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Glem Vista DVD maker. Du trenger bare CDBurnerXP (+ evnt. ImgBurn) DCBurnerXp er evig gratis og ingen trialdritgreie? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Glem Vista DVD maker. Du trenger bare CDBurnerXP (+ evnt. ImgBurn) DCBurnerXp er evig gratis og ingen trialdritgreie? yepp lykke til Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Glem Vista DVD maker. Du trenger bare CDBurnerXP (+ evnt. ImgBurn) DCBurnerXp er evig gratis og ingen trialdritgreie? yepp lykke til Finner ingen funksjon for å brenne DVDer.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Selv kan jeg anbefale InfraRecorder til dette Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Takk for hjelpen. Hvordan får jeg tilbake dvd maker egentlig? Er mest fornøyd med den Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Takk for hjelpen. Hvordan får jeg tilbake dvd maker egentlig? Er mest fornøyd med den Hva med å laste det ned og reinstallere ? Windows Movie Maker for Vista http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=d6ba5972-328e-4df7-8f9d-068fc0f80cfc&displaylang=en Endret 6. november 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Takk for hjelpen. Hvordan får jeg tilbake dvd maker egentlig? Er mest fornøyd med den Hva med å laste det ned og reinstallere ? Windows Movie Maker for Vista http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=d6ba5972-328e-4df7-8f9d-068fc0f80cfc&displaylang=en Takk, lastet ned filene nå.. men hva gjør man med de? Endret 7. november 2010 av Wassabi Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 hmm hva søren gjør man med filene Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Med forbehold om at jeg ikke har lastet ned filen selv, men det ser ut til å være en nedlastingsside for en .msi fil. Den dobbeltklikker man på og installerer Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Med forbehold om at jeg ikke har lastet ned filen selv, men det ser ut til å være en nedlastingsside for en .msi fil. Den dobbeltklikker man på og installerer laster ned bare mapper med noe innhold. Samples, Include, Documents, Lib, Media heter mappene. vet ikke hva man gjør med det Endret 7. november 2010 av Wassabi Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Laster du ikke ned en .msi fil fra den linken? Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Laster du ikke ned en .msi fil fra den linken? jo, men så pakkes filene ut og jeg sitter igjen med de mappene Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Laster du ikke ned en .msi fil fra den linken? jo, men så pakkes filene ut og jeg sitter igjen med de mappene prøv den nyeste moviemaker ( 2011 ) http://explore.live.com/windows-live-movie-maker?os=other lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå