FpsStu Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Har en Asus 4816a brenner. Og når jeg putter inn mmore cdr, så kan den bare brenne i 16x! andre cd funker i 48x, men denne brennern støtter ikke så mange cd produsenter... (dritt brenner spør du meg) Men hva kan være galt? mmore platene skal jo takle 52x? Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Se etter firmware-oppdatering fra Asus. Og hvis platene skal takle 52x står det på dem. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Min nye Asus 52x brenner klarer å brenne på 52x uten problemer, på Mmore brenne cd'r. Gjør som karen over meg sier og oppdater firmware. www.asus.com Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 når jeg prøver å flashe den, får jeg beskjeden: "angitt brukerbuffer er ikke gyldig for denne operasjonen" Har jeg fått i både winXP og win2k... Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 oi, oi, oi... flashe med firmware er skummle saker ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå