Gå til innhold

Burde jeg kjøpe 2 stk Radeon HD 6870 nå, eller vente og se?

sholli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vente til 6970 kommer og kjøpe 2stk av de men seff det kommer helt ann på lommeboken din.

er ikke lommeboken et argument så er det bare å kjøre på med 2 stk 6970/6990 når de kommer innen jul som amd selv sier ;)

er lommeboken et argument så er 2stk 6870 midt i blinken ja ;)

Takk for svar :)

Men vet du noe om priser på 6970/6990 ? Eller er dette alt for tidlig å si? :)

Pengeboka er jo selvfølgelig et tema, men ikke når det gjelder PC!! :D

Lenke til kommentar

prisen på kortene er ukjent enda men vil nok havne i 3000-4000kr klassen

jeg tipper: 3000kr klassen for 6970 og 4000kr klassen for 6990 (per stk)

Ja det var noe i den duren jeg også hadde sett for meg :)

Men tenkte at det likavell var greit og forhøre seg litt:P kan jo være at noen vet litt mer en meg :p

Kansje jeg bare skal vente og se da. ivertfall til over nyttår :p Men jeg må innrømme at jeg har drit lyst på nytt skjermkort nå ! :D

Lenke til kommentar
Men jeg må innrømme at jeg har drit lyst på nytt skjermkort nå ! :D

det er du absolutt ikke alene om skal jeg si deg, det er mange tusen hvis ikke millioner som har dritlyst til å handle men de aller fleste venter til disse kortene har kommet ut ;)

Ja, man får vel bare smøre seg med litt god gammeldags tolvmodighet :p

Takker for svar dough ;)

Lenke til kommentar
ja må nok det... jeg sitter med 4890 enda og smører meg veldig hardt med tålmodighet, hadde egentlig tenkt å handle 5*** serien men ryktene begynte å dukke opp så jeg venta ;P

bare hyggelig :)

Sitter her med 2 4890 selv.. Skulle kjøre 2 5870, så fant jeg ut at 6xxx-serien var rett rundt hjørnet. nå venter jeg på 6970 eller 6990 ;)

Lenke til kommentar
ja må nok det... jeg sitter med 4890 enda og smører meg veldig hardt med tålmodighet, hadde egentlig tenkt å handle 5*** serien men ryktene begynte å dukke opp så jeg venta ;P

bare hyggelig :)

Sitter her med 2 4890 selv.. Skulle kjøre 2 5870, så fant jeg ut at 6xxx-serien var rett rundt hjørnet. nå venter jeg på 6970 eller 6990 ;)

Har en gammel sliter selv (Sapphire Radeon HD 4870X2 2GB). Men kortet funker jo greit enda. Men gleder meg stort til 6xxx serien no!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...